Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2013

Opinie i pomoc w wyborze odpowiedniej literatury przygotowującej do matury podstawowej i rozszerzonej z biologii. Wykaz książek do nauki biologii
Awatar użytkownika
swierszczo
Posty: 233
Rejestracja: 12 sty 2010, o 20:27

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: swierszczo » 13 lip 2010, o 11:25

Ktoś korzystał z tego?
Opłaca się zainwestować?

Awatar użytkownika
przyrodnik
Moderator w spoczynku
Posty: 551
Rejestracja: 14 lip 1997, o 01:00

[Link] Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: przyrodnik » 13 lip 2010, o 11:34

podobny tema z poprzedniego roku: audiobooki-maturalne-do-nauki-biologii- ... t26193.htm

to tylko 5zł, można zainwestować w jeden i sprawdzić, jak będzie ok to dokupić pozostałe

Awatar użytkownika
patella93
Posty: 39
Rejestracja: 7 cze 2010, o 21:35

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: patella93 » 26 lip 2010, o 13:56

Na yt można sobie odsluchac ]

Awatar użytkownika
przyrodnik
Moderator w spoczynku
Posty: 551
Rejestracja: 14 lip 1997, o 01:00

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 201

Post autor: przyrodnik » 19 sie 2010, o 15:21

każdy audiobook BIOLOGIA po 5zł

Awatar użytkownika
withi_as
Posty: 465
Rejestracja: 25 sie 2010, o 06:00

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: withi_as » 15 wrz 2010, o 11:37

Z ciekawości i trochę z braku ciekawszego zajęcia kupiłam sobie dzisiaj część o tkankach zwierzęcych i bezkręgowcach. Niby jestem wzrokowcem, czy też kinestykiem ,ale na pewno nie słuchowcem, ale muszę przyznać że całkiem dobrze się materiału słucha - )

Dali
Posty: 160
Rejestracja: 1 paź 2009, o 18:06

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: Dali » 15 wrz 2010, o 15:34

Jest się czym chwalić, 5 złotych to na prawdę tak dużo ?

Awatar użytkownika
pyati
Posty: 460
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 17:17

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: pyati » 15 wrz 2010, o 19:56

Nie, ale podlicz wszystkie płytki. Z resztą ja i tak mało z tego korzystałam bo nie potrafię tak ze słuchu, muszę czytać, ale za to koleżanka była bardzo zadowolona, i kupiła tutaj, z biologa.

Awatar użytkownika
withi_as
Posty: 465
Rejestracja: 25 sie 2010, o 06:00

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: withi_as » 15 wrz 2010, o 20:37

No , z drugiej strony jakby ktoś chciał to wszystko kupić , to tak średnio . Właśnie słuchałam i jednocześnie latałam wzrokiem po notatkach o tkankach zwierzęcych i efekt jest hm , zadowalający - ) Ładnie mi się wszystko utrwaliło.

gamcod
Posty: 27
Rejestracja: 16 wrz 2010, o 09:33

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: gamcod » 20 paź 2010, o 09:46

Jak oceniacie wyniki korzystania z tego typu metod?

Jak w ogóle z tego korzystać? Bo jak włączę to i będę np. sprzątać pokój, to nic nie zapamiętam.

Musiałbym się skupić tylko na tym, a wtedy równie dobrze mógłbym czytać.

Awatar użytkownika
withi_as
Posty: 465
Rejestracja: 25 sie 2010, o 06:00

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: withi_as » 22 paź 2010, o 05:43

Zalezy jaka metoda jest dla Ciebie najlepsza, czy np najwięcej i najlepiej się uczysz słuchając nauczyciela, czy czytając w domu.

Ja jak słucham to muszę się skupić na tym, wiadomo. Jakby wiedza wchodziła, gdybyśmy np równocześnie sprzątali i słuchali, to byłoby trochę nudno, - wszyscy bylibyśmy na takim samym poziomie D

Ale nie, naprawdę polecam - fajna sprawa. Ja też zawsze miałam się za wzrokowca, ale teraz np słucham i równocześniej patrzę w notatki - dużo więcej zapamiętuję )

gamcod
Posty: 27
Rejestracja: 16 wrz 2010, o 09:33

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: gamcod » 22 paź 2010, o 08:00

Ok, może i wypróbuję - czemu nie

Awatar użytkownika
Teri
Posty: 8
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 14:09

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: Teri » 17 gru 2010, o 13:44

Mam kilka z nich, nawet podoba mi się to jak jest w nich uporządkowany materiał

addz
Posty: 3
Rejestracja: 8 gru 2011, o 01:14

Re: Audiobooki maturalne do biologii - matura z biologii 2011

Post autor: addz » 1 lut 2012, o 07:14

przyznam szczerze że, mimo będąc wzrokowcem jak słuchowcem, fajnie się tego słucha. Osobiście jednak mogę się przyczepić do kilku rzeczy. brakuje sporej części materiału, o roślinach jest mniej jak w podręczniku i sporo rzeczy trzeba sobie doczytywać. Jak dla mnie, gość gada trochę za szybko i jak się chce zrobić jakieś notatki z tego to trzeba zapętlać w odtwarzaczu kawałek treści. Ale jako substytut nauczyciela może wystarczy.
Osobiście używam tego jak jadę sobie autobusem czy ide gdzieś przez miasto. Fajne do usystematyzowania wiedzy ale nie należy na tym bazować. Podsumowując, trochę słabe ale idea fajna. Żeby było w tym więcej materiału to spoko.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post