Biotechnologia - UAM Poznań czy UP Poznań?

Opinie o uczelniach o kierunku biotechnologii. Dyskusje na temat etyki w zawodzie oraz pomoc w wyborze kierunku zawodowego. Wykaz publikacji niezbędnych do nauki biotechnologii.
nattyie
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2014, o 11:22

Biotechnologia - UAM Poznań czy UP Poznań?

Post autor: nattyie »

Jak w temacie. Jakieś opinie?
Awatar użytkownika
zielona6kasia
Posty: 9
Rejestracja: 12 sty 2014, o 16:12

Re: Biotechnologia - UAM Poznań czy UP Poznań?

Post autor: zielona6kasia »

Studiuję biotechnologię na Uamie. Tylko trochę słyszałam o biotechnologii na UP, podobno więcej tam wymagają.
U nas też jest dużo wkuwania, ale bez problemu można zdawać nie ucząc się za wiele.
Mamy dużo zajęć terenowych np. w ogrodzie botanicznym, czy w lesie (W SOBOTY), gdzie mówią nam różne gatunki roślin po łacinie, które zapisujemy i następnie oddajemy kartki do sprawdzenia.

Ostatnio w ramach biotaksonomii, łapaliśmy w pobliskim lesie bezkręgowce do preparowania.

Nie tak wyobrażałam sobie te studia. Jednak mamy też dużo zajęć w laboratorium. To są takie studia biologiczne, z dużą ilością chemii i dodatkowo jakieś zajęcia typowo biotechnologiczne np. laborki z molekularnej bio. kom.
Awatar użytkownika
zielona6kasia
Posty: 9
Rejestracja: 12 sty 2014, o 16:12

Re: Biotechnologia - UAM Poznań czy UP Poznań?

Post autor: zielona6kasia »

Studiuję biotechnologię na Uamie. Tylko trochę słyszałam o biotechnologii na UP, podobno więcej tam wymagają.
U nas też jest dużo wkuwania, ale bez problemu można zdawać nie ucząc się za wiele.
Mamy dużo zajęć terenowych np. w ogrodzie botanicznym, czy w lesie (W SOBOTY), gdzie mówią nam różne gatunki roślin po łacinie, które zapisujemy i następnie oddajemy kartki do sprawdzenia.

Ostatnio w ramach biotaksonomii, łapaliśmy w pobliskim lesie bezkręgowce do preparowania.