Bresser Biolux AL czy Delta Optical BioLight?

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
xagata
Posty: 7
Rejestracja: 26 lis 2011, o 11:22

Bresser Biolux AL czy Delta Optical BioLight?

Post autor: xagata »

Jak w temacie - rozważam kupno mikroskopu i mam zamiar zdecydować się na ten model
mikroskop-delta-optical-biolight
lub ten

Kod: Zaznacz cały

teleskopy.pl/product_info.php?products_id=870&lunety=Mikroskop_Bresser_Biolux_AL_/_NV_20x_-_1280x_z_kamer%B1_PC_VGA_640x480_i_walizk%B1
1.jpg
Jestem laikiem i to będzie mój pierwszy, zatem chciałabym zasięgnąć rady kogoś bardziej doświadczonego. Który wybrać? Zależy mi zarówno na jakości, jak i parametrach, a w Bresserze kusi mnie kamera.
endriu624
Posty: 30
Rejestracja: 5 gru 2011, o 15:30

Re: Bresser Biolux AL czy Delta Optical BioLight?

Post autor: endriu624 »

Ja w tej cenie kupiłem mikroskop laboratoryjno-biologiczny PZO w doskonałym stanie technicznym z nasadką bino i jeszcze starczyło na lampę LM 15 zapewniającą oświetlenie Koehlera.Te z linku to drogie zabawki które nawet w 10% nnie dadzą takiego obrazu jak mój PZO
PZO kosztował mnie razem z lampą 350 zł
Przypuszczam że po zakupie któregoś mikroskopu z linku, bardzo szybko on trafi na giełdę, bo ich możliwości są bardzo ograniczone,a pierwszą modyfikacją w tych Chińczykach będzie próba zamontowania kondensora z prawdziwego zdarzenia.
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Bresser Biolux AL czy Delta Optical BioLight?

Post autor: planapo »

endriu624 pisze:Przypuszczam że po zakupie któregoś mikroskopu z linku, bardzo szybko on trafi na giełdę
z MINIMALNA szansa na sprzedanie.

poczytaj tematy w tym dziale, podobne pytania byly zadawane juz wielokrotnie i raczej niezmiennej odpowiedzi nie ma sensu powtarzac w kazdym na nowo zakladanym.
xagata
Posty: 7
Rejestracja: 26 lis 2011, o 11:22