Chciałabym się dowiedzieć coś więcej o mikrobiologii

Są wśród nas bakterie, wirusy, grzyby, cały świat mikro, o nich dyskutujemy na forum mikrobiologicznym
Katrin 18

ChciaŁabym się dowiedzieć coś więcej o mikrobiologii

Post autor: Katrin 18 »

Chodzi mi o mikrobiologie widzianą oczami aktualnych jej studentów. Chciałabym wiedziec jakie są przedmioty, gdzie mozna ją studiowac, co trzeba zdawac na maturze itp. Plissss pomoŻcie mi bo ostatnio mam dylemat. Wydaje mi się Że ja się na Żadne studia nie nadaje bo z fizyką u mnie jest tragicznie i podobnie z majcą. Nie wiem co mam w Życiu robić :(
Kuba
Posty: 117
Rejestracja: 20 mar 2006, o 15:51

Re: ChciaŁabym się dowiedzieć coś więcej o mikrobiologii

Post autor: Kuba »

No matmaq napewno potrzebna jaest na mikrobiologię np. do obliczenia rozwoju hodowli(czy przybywa bakteri czy już ubywa). Poza tym nie wiem i też się dołanczam do pytania.
Bartek

Re: ChciaŁabym się dowiedzieć coś więcej o mikrobiologii

Post autor: Bartek »

Ja studiuję na biologii na UMCS w Lublinie, ale wiem Że kierunek mikrobiologia jest na wielu innych uczelniach. Po 2 roku studiów wybiera się specjalność i ja wybieram sie właśnie na mikrobiologię. Wiem od kolegów ze starszych rocznikków, Że jest to kierunek ciekawy ale wymagający poświęcenia czasu :(. Ale przecieŻ bez pracy nie ma kołaczy. ¯eby się dostać na mikro u nas trzeba zdawać na maturze biologię + 1 do wyboru (chemia, fizyka, matematyka). Ja tu trafiłem zdajac matme i biole i powiem szczerze lepiej zdawac chemie - po prostu chemia na tym kierunku to podstawa i będzie łatwiej mając juz podstawy w liceum opanowane. Kierunek daję szansę na dobrą pracę ale do łatwych nie naleŻy z pewnością.
Hanta

Re: ChciaŁabym się dowiedzieć coś więcej o mikrobiologii

Post autor: Hanta »

Hej!