Chemia czy technologia Chemiczna?

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
madz4927
Posty: 131
Rejestracja: 25 sie 2008, o 18:11

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: madz4927 »

pingus18 pisze:madz4927, tak musisz się skontaktować WKR koniecznie i napisać do nich maila z prośba o wysłanie skierowania na badania lekarskie i wzoru zaświadczenia i oni wysyłają Tobie to, drukujesz skierowanie bierzesz druk zaświadczenia i idziesz do lekarza medycyny pracy, tam możesz zrobić badania lub też nie, ja nie robiłem badań na szczęście
No i chyba tyle.

PS: Koniecznie skontaktuj się z WKR, na stronie PK masz adres i tel
już to zrobiłam - jak z resztą napisałam w ostatnim poście - jestem już studentką. ale dziękuję za chęć pomocy skoro tak dobrze się orientujesz w tej kwestii to może opowiesz mi na moje ostatnie pytanie - czy dobrze zrobiłam idąc na PK na technologie chemiczną a nie na UR na technologie żywności?

mój brat skończył AGH i mówi, że na każdych studiach technicznych jest ostra i ciężka praca i brak czasu na życie, choćby towarzyskie. trochę mnie przestraszył szczerze mówiąc.
WalnietyDesko
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2009, o 11:44

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: WalnietyDesko »

TE badania z medycyny pracy do kiedy trzeba doniesc na PW? Na stronei pisze ze przy sladaniu papierów dostaniemy swistek i znim mamy sie udac do odpowiedniego lekarza. Czy moglbym jakos elektronicznie go dostac?
madz4927
Posty: 131
Rejestracja: 25 sie 2008, o 18:11

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: madz4927 »

ja napisałam maila do komisji rekrutacyjnej z prośbą o wystawienie skierowania. potem z nim poszłam do lekarza medycyny pracy, ponarzekałam na kolejki i po dwóch godzinach wszystko miałam załatwione. następnie poszłam do PK, żeby zanieść dokumenty - od razu z zaświadczeniem lekarskim!
malllwiśka
Posty: 275