Chemia czy technologia Chemiczna?

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
anonim92
Posty: 38
Rejestracja: 2 lip 2010, o 14:35

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: anonim92 »

czy ktoś może się orientuje, jaki był próg punktowy na chemię na PWr?
Arnold
Posty: 1093
Rejestracja: 5 lut 2009, o 19:44

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: Arnold »

Poczytać można trochę na stronie internetowej a przede wszystkim popytać ludzi tam studiujących. Studenci to najlepsze źródło informacji o swoich uczelniach.
Yupi
Posty: 3
Rejestracja: 14 lip 2010, o 20:10

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: Yupi »

Ja studiuję TCH w Poznaniu. Uważam, że studia są ciekawe. Wyposażenie . najlepiej nie jest, w planach nowy wydział, jednak nie wcześniej jak za 2-3 lata. Atmosfera świetna Wykładowcy - bardzo pozytywnie.
Awatar użytkownika
Fruktoza-
Posty: 57
Rejestracja: 19 kwie 2010, o 08:55

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: Fruktoza- »

Witam

Przeczytałam cały wątek, jednak mam parę pytań do jakiejś dobrej duszy. A więc, waham się pomiędzy wyborem chemii lub technologii chemicznej na Politechnice Śląskiej. Jaka jest tak naprawdę różnica pomiędzy tymi dwoma kierunkami? Czym się one różnią (pomijając nazwę i przedmioty)? Jaką pracę można znaleźć po samej chemii, a jaką po technologii? A co ze specjalizacjami? Przyznam się, wujek google się chyba na mnie obraził, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji o nich.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że komuś się będzie chciało rozwiać moje wątpliwości. Słyszałam, że chemicy to tacy mili i pomocni ludzie
Batha
Posty: 2658
Rejestracja: 20 maja 2007, o 16:32

Re: Chemia czy technologia Chemiczna?

Post autor: Batha »