CHEMIA KOSMETYCZNA NA UG

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
Sonia915
Posty: 3
Rejestracja: 9 cze 2011, o 10:16

CHEMIA KOSMETYCZNA NA UG

Post autor: Sonia915 »

Witam. Mam do was ogromną prośbę, chcę się wybrać na chemię kosmetyczna na UG, jestem po pierwszym semestrze chemii na UŚ ,niestety warunki które tam panowały zniechęciły mnie do dalszego studiowania tam. Mozecie mi napisać czy łatwo sie dostać? jak wygląda trudność materiału na UG.

z góry dziękuje wam za odpowiedź!:))
promyczek
Posty: 1
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 14:06

Re: CHEMIA KOSMETYCZNA NA UG

Post autor: promyczek »

Co prawda temat trochę nieaktualny (pewnie nie pomogę autorce), ale zdecydowałam się odpowiedzieć na to pytanie, bo co roku szuka się informacji na ten temat i pewnie się to komuś przyda

Jestem studentką I roku chemii kosmetyków UG i ogółem jestem zadowolona. Co prawda na I roku nie ma za bardzo nic związanego z chemią kosmetyków (raczej ogół - chemia ogólna, nieorganiczna, pierwsza część organicznej, biologia, botanika farmaceutyczna, anatomia, matematyka, fizyka) i są też przedmioty zupełnie niezwiązane z kierunkiem, np. archeologia, przedsiębiorczość, ale jest fajnie Poziom nie jest jakiś masakryczny tj. nie wymagają rzeczy, których nie ma w książkach, nie jest też tak, że siedzimy i nic nie robimy. Zawsze jak ktoś ma za dużo wolnego czasu to może iść do pracy, albo pouczyć się we własnym zakresie. Pierwszy semestr był banalny, dopiero w drugim się zaczynają problemy, ale w sumie jest też ciekawiej, pracownicy mają już do studentów większe zaufanie. Budynek jest nowy, na labach nie ma tak, że ktoś stoi nad głową i proszę nie sypać tego tyle, bo to kosztuje, bo szkoda tego, bo innym ma wystarczyć". Laby są raz w tygodniu, wejściówki w 1 sem tylko na labach z chemii ogólnej, na drugim na labach z nieorganicznej i ze statystyki. Nadaje się też jako kierunek do przezimowania,