Czuję się staro - a chcę isć na LEK (kącik geriatryczny)

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
karchola
Posty: 369
Rejestracja: 22 lut 2009, o 14:11

Re: Czuję się staro - a chcę isć na LEK (kącik geriatryczny)

Post autor: karchola »

A czy ja mówię, że ma nie iść? Jak najbardziej niech próbuje. Jednak oszukiwanie samego siebie na starcie, że życie po podjęciu studiów się nie zmieni to czysta naiwność albo brak jakiegokolwiek racjonalnego rozumowania. Ja studiuję więc miejsca nie żałuję i wypowiadam się jako osoba widząca ile czasu lek potrafi pochłaniać nie patrząc na to tylko swoją miarą, z resztą sam dobrze wiesz jak jest, dodaj do tego rodzinę i pracę. Skoro pisze, że nie może/nie chce porzucać tego co ma po co sobie komplikować. Jej sprawa ale łatwo nie będzie
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Czuję się staro - a chcę isć na LEK (kącik geriatryczny)

Post autor: Mårran »

Ja też uważam, że to ciężkie raczej do pogodzenia, ale też zależy, jaka praca itp. No i nie trzeba uczyć się dniami i nocami, są tacy, co się opierdalają i ciągną jakoś Więc można w tym czasie się dzieckiem zająć zamiast np. grami
Pani Buka
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: Czuję się staro - a chcę isć na LEK (kącik geriatryczny)

Post autor: randomlogin »

karchola, No wlasnie wiem jak to wyglada. I wiem, ze da sie poswiecic na studia duzo mniej czasu, niz wydaje sie konieczne i niezbedne. Zwlaszcza, jesli sie tego czasu po prostu nie ma. Ludzie z rodzinami na tych studiach sa. Ludzie z praca tez. Ludzi z jednym i drugim jednoczesnie nie znam wprawdzie, ale kurcze, ktos przeciez musi byc pierwszy. Poza tym jak czytalem wyzej, to praca ma byc w bardzo malym wymiarze godzin, wiec mozna uznac, ze to tylko troche trudniejsza wersja z rodzina.
ewagi
Posty: 64
Rejestracja: 17 gru 2013, o 07:50