inne mozliwosci po biologii

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
biolożka:-)
Posty: 7
Rejestracja: 23 sie 2006, o 16:02

inne mozliwosci po biologii

Post autor: biolożka:-) »

WITAM JESTEM STUDENTKĄ BIOLOGII O SPECJALNOŚCI BIOLOGIA EKSPERYMENTALNA. PRZEZ TRZY LATA STUDIÓW NAJCZĘSCIEJ SŁYSZAŁAM TAKIE OPINIE ŻE JEDYNĄ PERSPEKTYWĄ PO UKOŃCZENIU TAKICH STUDIÓW JEST PRACA W SZKOLE - WIEM ŻE SĄ PRZECIEZ INNE MOŻLIWOŚCI A ZATEM CIEKAWA JESTEM CZY KTOS Z WAS WIE CZY PO TEJ SPECJALNOŚCI MOŻNA PODJĄC PRACĘ NP. W FIRMIE KOSMETYCZNEJ. WIEM ŻE NAJLEPSZYM WYJŚCIEM BYŁOBY UKOŃCZENIE NP. JAKIEGOŚ STUDIUM FARMACEUTYCZNEGO PO KTÓRYM JEST TAKA MOZLIWOŚC - ALE SAMI WIECIE JAK JEST - STUDIUJĄC BIOLOGIĘ NIE MA ZA BARDZO CZASU NA PODJĘCIE CZEGOŚ DODATKOWEGO.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2006, o 10:24 przez biolożka:-), łącznie zmieniany 1 raz.
Gregarynka
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2006, o 19:05

Re: inne mozliwosci po biologii

Post autor: Gregarynka »

ja jestem po drugim roku biologi ogólnej i bronie sie rękami i nogami by nie uczyć w szkole nie nadaje sie do tego slyszalam,ze mozna pracowac jako przedstawiciel farmaceutyczny i nie ma problemu z praca, ale wedlug mnie jest wiele innych mozliwosci jak praca w sanepidzie, prywatnych laboratoriach, ja jeszcze nie wiem co bede robic , ale zastanawiam sie nad tym czy nie zostac na uczelni (oczywiscie w miare mozliwosci) i nie zajac sie badaniami na rzecz uczelni - to tez jest dobre rozwiazanie
ja

Re: inne mozliwosci po biologii

Post autor: ja »

a za takie badania na uczelni dostaje sie jakies pieniadze? I czy po studiach biologii ogolnej mozna dostac prace za granica?
biolożka:-)
Posty: 7
Rejestracja: 23 sie 2006, o 16:02

Re: inne mozliwosci po biologii

Post autor: biolożka:-) »

ja pisze:a za takie badania na uczelni dostaje sie jakies pieniadze? I czy po studiach biologii ogolnej mozna dostac prace za granica?