Inżynier na medycynie

Dodatkowe materiały przygotowujące do nauki celem poprawy matury z biologii. Pomoc w zrozumieniu zagadnień biologicznych.
natura-rei
Posty: 5
Rejestracja: 7 lis 2014, o 11:26

Inżynier na medycynie

Post autor: natura-rei »

Jestem na 2 roku studiów inżynierskich i nie wiem co dalej nie chodzi o to, że sobie nie radze, ale o to, że czuje że to nie jest do końca to co chciałabym robić. Zamierzam poprawiać maturę w tym roku i myślałam, ze dam radę pogodzić studia z nauką maturalną- ale już teraz widzę, że nie Nie chcę odpuścić tej matury. Jestem w kompletnej rozsypce. Kompletnie nie wiem co ze sobą zrobić
I nie chodzi o to, że sobie nie radze, bo wiem że jeśli tylko będę chciała to skończę to, co zaczęłam
Myślę o dziekance, ale wiem że najbezpieczniej byłoby pogodzić jedno z drugim, bo najbardziej boję się że nie poprawię matury, a będę miała rok w plecy
Jeśli mieliście podobny problem, albo macie albo chociaż znacie kogoś w podobnej sytuacji to dajcie znać. Strasznie potrzebuję pogadać
pawelsl
Posty: 307
Rejestracja: 11 maja 2014, o 13:25

Re: Inżynier na medycynie

Post autor: pawelsl »

Pełno tu osób z podobnymi dylematami, poszukaj -).
Awatar użytkownika
Kraina_czarow
Posty: 127
Rejestracja: 12 sty 2012, o 23:14

Re: Inżynier na medycynie

Post autor: Kraina_czarow »

Sorry, ale . a weź już nie jęcz.
Chociaż niecałe kilka miesięcy temu napisałabym dokładnie to samo.

Jeśli jesteś pewna, że medycyna to jest to co chcesz robić, to:
- nie żałuj że zrezygnujesz ze studiów - bo co z tego, że przepadną Ci 2 lata, jeśli później będziesz robić to co chcesz.

A co jeśli Ci się nie uda w tym roku? Po dziekance wrócisz na studia? Spoko, to wtedy masz rację - po co wogóle probować.

Ja już na studiach wstawałam rano na kur. na buzi zamiast uśmiechu, że muszę robić tego czego nie chcę i wogóle mnie to nie kręci.