Kto poprawia maturę w 2011

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Kto poprawia maturę w 2011???

Post autor: Korczaszko »

I jeszcze nie rozumiem jednej rzeczy. Gdy mówię, że biolę powtarzałam przez 2 tygodnie*** (czyli po zakończeniu roku szkolnego, praktycznie w maju), to nikt mi nie wierzy, bo przecież caały rok trzeba się uczyć. A w tekstach każde koło jest trudniejsze od matury Wszyscy się prześcigają. Tylko kto poświęca 2 tygodnie (pełne) na naukę do koła? A co dopiero wejściówki.

Chyba, że na prawdę studiuję na wyższej szkole lansu i bansu, gdzie te moje wejścióweczki są takie prosciutkie.


*** oczywiście wielu działów nawet nie tknęłam, bo nie było czasu

**** po namyśle pewne koła (głównie z biochemii) postawiłabym nad maturą, ale wejściówka to przegięcie
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, o 21:42 przez Korczaszko, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mer
Posty: 153
Rejestracja: 14 lip 2010, o 09:27

Re: Kto poprawia maturę w 2011???

Post autor: Mer »

hoho, widze, że Palma, OMEN i Kamil uderzyli w czuły punkt wielu osób
Awatar użytkownika
Aivillo
Posty: 292
Rejestracja: 8 maja 2010, o 15:32

Re: Kto poprawia maturę w 2011???

Post autor: Aivillo »

Oby nie rozpoczęło to tworzenia forumowych frontów i regularnej bitwy na zdania i argumenty.
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Kto poprawia maturę w 2011???

Post autor: Korczaszko »

W mój, punkty omena tak mi imponują 33 och ach

A i nie stawiałabym Kaamila i Omena w jednym szeregu D oni pewnie siebie też nie.
Awatar użytkownika
Mer
Posty: 153
Rejestracja: 14 lip 2010, o 09:27

Re: Kto poprawia maturę w 2011???

Post autor: Mer »