kto składa na medycynę?:)

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
esprittt
Posty: 66
Rejestracja: 18 paź 2010, o 18:42

kto składa na medycynę?:)

Post autor: esprittt »

pewnie za wcześnie na ten temat bo jakoś nikt tu nie zagląda, ale kto z was wybiera się w tym roku na medycynę do lubl?:)
_KALINA_
Posty: 567
Rejestracja: 19 maja 2011, o 09:50

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: _KALINA_ »

Składam i nie ukrywam , że tu chciałabym się dostać) Jaki obstawiacie próg 170-171?
Awatar użytkownika
Stalowy
Posty: 2447
Rejestracja: 27 lut 2010, o 23:35

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: Stalowy »

166
Awatar użytkownika
rdk
Posty: 7
Rejestracja: 24 lis 2010, o 22:17

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: rdk »

Skoro w tamtym roku stanęło na 170, to w tym 162
_KALINA_
Posty: 567
Rejestracja: 19 maja 2011, o 09:50

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: _KALINA_ »

hehe, fajnie by było 162 ale chyba duzo jest chętnych na Lublin
Awatar użytkownika
delicja
Posty: 81
Rejestracja: 3 lis 2009, o 09:12

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: delicja »

Ja składam Ile sobie liczycie z chem i bio?
esprittt
Posty: 66
Rejestracja: 18 paź 2010, o 18:42

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: esprittt »

ja z chemii tak 60%:(
[Adka]
Posty: 48
Rejestracja: 30 maja 2011, o 14:05

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: [Adka] »

ja też niewiele więcej
miało być lepiej, ale wszyscy wiedzą, że matura nas zabiła d

i jeżeli chodzi o Lublin, to mogłabym się starać tylko na niestacjonarne.
Awatar użytkownika
AllMySecrets
Posty: 169
Rejestracja: 1 lip 2010, o 11:17

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: AllMySecrets »

hmm uwazam ze prog bedzie podobny do zeszlych lat, jako ze sa zeszloroczne roczniki ktore np majac 168 do Lbn sie nie dostaly, tak wiec dostana sie w tym roku
sebeczek
Posty: 56
Rejestracja: 8 lip 2010, o 12:34

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: sebeczek »

Też uważam ze nie ma co liczyć na jakieś duże spadki progów.
Awatar użytkownika
Stalowy
Posty: 2447
Rejestracja: 27 lut 2010, o 23:35

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: Stalowy »

AllMySecrets,

Czy naprawdę sądzisz, że ludzie ze 168 nie poszli na medycynę?

Pozatykali Zabrze, Bydgoszcz, Białystok itd. Takich ludzie w teoretycznym ujęciu nie ma.
Awatar użytkownika
darthbrother
Posty: 462
Rejestracja: 12 lip 2009, o 07:03

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: darthbrother »

Mowilem to w zeszlym roku i teraz tez powtorze:
Dopoki nie ma progow, nie ma sensu sie nad nimi zastanawiac, bo tylko bedziecie sie denerwowac. Osobiscie znam osobe, ktora dostala sie w srodku zajec akademickich w pazdzierniku (bo ktos tam zrezygnowal i bla bla bla)

Jedyne, co moge powiedziec, to to, ze zazwyczaj najwieksze spadki wystepuja wtedy, gdy nikt sie ich nie spodziewa.

Cierpliwosci Ludzie z punktacja powyzej 170 powinni byc najspokojniejsi, poniewaz maja najwieksze szanse na dostanie sie.

Zajmijcie sie najdluzszymi wakacjami w zyciu
_włóczykij
Posty: 1578
Rejestracja: 8 kwie 2011, o 21:18

Re: kto składa na medycynę?:)

Post autor: _włóczykij »

z czego to sie cieszyc rok wakacji można ześwirować
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post