Lekarski czy wojskowy lekarski?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: Lekarski czy wojskowy lekarski?

Post autor: Padre Morf »

A tatuaże? Nie chcę skłamać, bo nie wiem, ale na pewno nie w widocznych miejscach.
W widocznych miejscach odpadają w przedbiegach.

Zastanawiam się tylko gdzie oni was wszystkich wyślą do roboty, skoro MON pozbywa się szpitali wojskowych i nie wiadomo jeszcze ile ich zostanie po całym tym procesie.
bialaroza
Posty: 274
Rejestracja: 26 wrz 2008, o 15:54

Re: Lekarski czy wojskowy lekarski?

Post autor: bialaroza »

icha pisze:Witam wszystkich,
ja studiuję w ramach limitu MON na Umedzie i mogę niektórym co nieco przybliżyć sytuację.
Tak jak wielu z Was, i ja się wahałem czy podjąć te studia ze względu, że są nieco specyficzne. Naczytałem się wiele negatywnych opinii (między innymi na stronie wamoli), ale zaryzykowałem (pomimo, że dostałem się na inne umedy) i coż. nie żałuję!
Te osoby, które nie lubią się nudzić, na pewno odnajdą się tutaj
Trzymajcie się i póki co nie czytajcie bzdurnych komentarzy na forach, a zajmijcie się maturą. Pozdrawiam!
Icha, fajnie słyszeć nareszcie jakieś pozytywne komentarze) a jak wspominasz wszystkie formalności i testy sprawnościowe?
icha
Posty: 22
Rejestracja: 28 sty 2013, o 01:21

Re: Lekarski czy wojskowy lekarski?

Post autor: icha »

Formalności aż za dużo nie ma. Trzeba tylko pilnować terminów, żeby nie spóźnić się z dostarczaniem dokumentów. Zazwyczaj na stronie WSOWL podają niezbędne informacje.
Najwięcej zabawy było z testami zdrowotnymi. Mi kompletowanie wszystkich podpisów zajęło kilka dni, ale to głównie ze względu, że przychodnia znajduje się w innym mieście.
Później testy sprawnościowe. O dziwo, sporo osób na nich odpadło, a są naprawdę banalne.