[Link] Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
petitfleur89
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2018, o 14:51

Re: Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Post autor: petitfleur89 »

Witam, jestem lekarzem weterynarii i poszukuje mikroskopu ktory bede wykorzystywala w swojej pracy, czyli rozmazy, wymazy, cytologie, krew, pasozyty itp. Szukam mikroskopu uzywanego, w cenie do 1000 zl, czy moglibyscie mi polecic jakies konkretne modele?
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Post autor: planapo »

Z uzywanych to PZO: Studar, MB30, Biolar. Lub jakis uzywany chińczyk z troche wyzszej polki.

Z nowych w tej cenie kupisz conajwyzej model szkolny.
petitfleur89
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2018, o 14:51

Re: Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Post autor: petitfleur89 »

dziekuje za odpowiedz, a za jaka cene moge kupic nowy mikroskop,ktory podola mojej pracy. i jakie to sa modele? bede wdzieczna za pomoc
Boguslaw
Posty: 1566
Rejestracja: 4 sty 2010, o 11:50

Re: Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Post autor: Boguslaw »

Wg mnie, przy tych pieniążkach, najprościej i ew. rozwojowo PZO Biolar
Edit: Piszę o używanych.
Nawet mikroskop za 100-200 zł (PZO lub podobny) sprosta Twoim wymaganiom. Kwestia komfortu użytkowania i. -)
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Mikroskop od 500 do 2000 zl - porady jaki kupić

Post autor: planapo »

a za jaka cene moge kupic nowy mikroskop,ktory podola mojej pracy
Do 1000 zł kupisz conajwyzej lepszy szkolny. Zalezy jakie masz oczekiwania i jak dlugo dziennie zamierzasz pracowac na nim, jesli dlugo (2-3h i wiecej) to wygoda pracy nabiera znaczenia.