Mikroskop operacyjny i dokumentacja. Nietypowy przypadek.

Dział dla zaawansowanych - testy aparatów i obiektywów oraz innego sprzętu mikroskopowego, porównania i przeróbki; szczegółowe opinie na temat różnych mikroskopów, aparatów, adapterów; techniki fotografowania; archiwalne instrukcje i materiały producentów; dobry sprzęt na rynku wtórnym - doświadczenia;
Rajwus
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2010, o 18:19

Mikroskop operacyjny i dokumentacja. Nietypowy przypadek.

Post autor: Rajwus »

Witam.
Piszę tutaj, ponieważ mam dość nietypowy problem. Jestem studentem medycyny i dostałem polecenie nagrania około 1h zabiegu operacyjnego wykonywanego pod mikroskopem, którego zdjęcia znajdują się w załączniku. Wiem, że sprzęt nie jest najnowszej daty, ale cóż zrobić. Może mają Państwo jakieś pomysły jak nagrać przez takie coś?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Mikroskop operacyjny i dokumentacja. Nietypowy przypadek

Post autor: planapo »

Dysponujesz kamera lub aparatem, ktory planujesz podlaczyc do tego mikroskopu? Jesli tak to jakim, itp.
Chc_chemik
Posty: 36
Rejestracja: 12 lip 2014, o 18:32

Re: Mikroskop operacyjny i dokumentacja. Nietypowy przypadek

Post autor: Chc_chemik »

Może zamiast okularu włożyć kamerkę mikroskopową na USB. Proste kamerki nie dają efektu powalającego, ale obraz lub film jest.
Zazwyczaj są od razu z pierścieniem ekspansyjnym, więc i tu by pasowała.
JohnyM

Re: Mikroskop operacyjny i dokumentacja. Nietypowy przypadek

Post autor: JohnyM »

Do tego modelu jest dedykowana przystawka fotograficzna i pierścieniowa lampa błyskowa. Zapytaj, czy jest to dostępne, bo ułatwi sprawę. W przeciwnym wypadku można próbować przez okular - co upośledzi pracę mikroskopu albo po prostu ustawić aparat z obiektywem makro w bliskim sąsiedztwie mikroskopu. Może go jakoś do niego przyczepić nawet.
Rajwus
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2010, o 18:19