Na każdej medycynie jest wejściówka?

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Wyżlin
Posty: 347
Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:41

Na każdej medycynie jest wejściówka?

Post autor: Wyżlin »

Mam pytanie do studentów medycyny oraz osób dobrze zorientowanych w tym temacie.

Czy na każdej uczelni medycznej jest coś takiego, jak wejściówka", czyli np. egzamin, który ma być wyznacznikiem podziału na grupy, czy coś w te desenie?
Czy może jest od razu zwyczajnie brany pod uwagę w indeksie itp.?

Niestety nie znam się w tej sytuacji A z tego, co widziałam np. niektórzy studenci wydziałów lekarskich takie coś już mieli na samym początku października.
Awatar użytkownika
lycha13
Posty: 337
Rejestracja: 31 gru 2011, o 12:10

Re: Na każdej medycynie jest wejściówka?

Post autor: lycha13 »

We Wroclawiu czegoś takiego nie było. Grupy były utworzone przed rozpoczęciem roku akademickiego (wg nieznanych kryteriów:-P )

Awatar użytkownika
Giardia Lamblia
Posty: 3156
Rejestracja: 26 cze 2012, o 20:19

Re: Na każdej medycynie jest wejściówka?

Post autor: Giardia Lamblia »

Wejściówki sprawdzającej wiedzę jak matura nigdzie nie ma. Po co mieliby powtarzać taki egzamin?

W Łodzi np. grupy są tworzone pod względem tego ile pkt uzyskało się z testu z j. angielskiego (pisanego w domu przez internet, ktokolwiek może go za ciebie napisać). Nie ma jednak problemu żeby na początku września (przed utworzeniem grup) zadzwonić do dziekanatu i poprosić o przydział do grupy razem z kolegą/koleżanką. Z wymianami w trakcie roku też nie ma problemów.
Awatar użytkownika
mrsdavis
Posty: 1443
Rejestracja: 27 sie 2012, o 20:12

Re: Na każdej medycynie jest wejściówka?

Post autor: mrsdavis »

Na ŚUM-ie również czegoś takiego nie ma.
Sofia
Posty: 585
Rejestracja: 3 sty 2012, o 15:11

Re: Na każdej medycynie jest wejściówka?

Post autor: Sofia »