Płatny drugi kierunek [po raz drugi]

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Stworek
Posty: 229
Rejestracja: 30 paź 2009, o 18:00

Re: Płatny drugi kierunek [po raz drugi]

Post autor: Stworek »

Wymyślili ustawę, z którą sami mają problemy. Świetnie.

Davidvia0
Posty: 11
Rejestracja: 13 sie 2010, o 21:30

Re: Płatny drugi kierunek [po raz drugi]

Post autor: Davidvia0 »

Zacząłem czytać ten wątek, bo temat też mnie dotyczy (co prawda, z biologią moje kier. nie ma nic wspólnego). Studiuję dziennie energetykę (kier. zamawiany) od 2012/13, ale chciałbym na ostatnim semestrze studiów inżynierskich podjąć II kierunek. Do tej pory myślałem, że będzie on płatny. Ale sprawa jest dziwna, bo ja co semestr podpisuję jakąś umowę o bezpłatnym studiowaniu. Pójdę w poniedziałek do dziekanatu wypytać o tą interpretację, bo dla mnie te 15-18 tysięcy (tyle cały inżynier/licencjat mniej-więcej kosztuje) to duże pieniądze (pomimo tego, że byłbym w stanie tyle odłożyć).

Nie wiem też dokładnie o co chodzi z tym przyjęciem przed 30 września. Dostałem się w pierwszej turze (czyli jeszcze w lipcu), ale dokumenty donosiłem też później, nawet włącznie z tym 30 września (chyba zdjęcie do legitki).
Stworek
Posty: 229
Rejestracja: 30 paź 2009, o 18:00

Re: Płatny drugi kierunek [po raz drugi]

Post autor: Stworek »

Davidvia0, poproś w dziekanacie, żeby powiedzieli Ci jaką masz datę na decyzji przyjęcia na studia. Ja np. mam z sierpnia 2012r.

Awatar użytkownika
paaula
Posty: 1673
Rejestracja: 18 sty 2009, o 21:01

Re: Płatny drugi kierunek [po raz drugi]

Post autor: paaula »

hej, jeżeli jestem aktualnie na 1 roku studiów i dany przedmiot jest przedmiotem całorocznym zakończonym egzaminem to punkty za niego naliczane są już po semestrze (połowa) czy dopiero po zdanym egzaminie?