Czy warto studiować biologię i gdzie??

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Yoanna
Posty: 25
Rejestracja: 24 lut 2006, o 12:02

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: Yoanna »

Madzia:) pisze:
Yoanna pisze:(ale te zajęcia jak dla mnie są tragiczne- przez prowadzących)

Naprawdę jest aż tak źle
wiesz co z tego co wiem, to niektóre grupy mają takie normalne,wręcz banalne te zajęcia, mało stresu , no a niestety moja grupa trafiła na takiego prowadzącego, że nie dajemy już radynie dość że układa nam kosmiczne pytania na obowiązkowych wyjściówkach (test wielokrotnego wyboru-MASAKRA! ), to jeszcze pyta na zajęciach i w ogóle jest strasznieee. ale jak widzisz- wszystko zależy od szczęścia i od tego, na kogo sie trafi

Pozdrawiam
ulybka

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: ulybka »

Studiuję 3 rok biologii na UAM. Roboty jest full ciągle. W zasadzie zeby do czegoś dojść trzeba się uczyć cały czas. pierwsze 1,5 roku to kompletna strata czasu i energii. Same bzdury jak dla mnie- to samo co w LO tylko Że trochę poszerzone. Rośliny, pierwotniaki to była dla mnie masakra. Dopiero od tego roku jestem na specjalizacji, molekularnej i przedmioty są ciekawe choć musimy teraz opanować to wszystko co miała biotechnologia przez 3 lata w rok. I znowu harówa.

JeŻeli chcesz się zając człowiekiem, idź na medycynę. Jeśli biologią molekularną, idź na biotechnologię(na Rolniczej jest u nas najlepsza), jeśłi ekologia i te wszystkie dłubania w glebie to na biologię.

To tyle. Poza tym powiem Że profesorowie mają nas wszystkich gdzieś, chcą nam tylko dokopać przy kaŻdej okazji i udowodnić ze nic nie umiemy.

Poza tym- i tak wszyscy będziemy pracować w Biedroncesorka za ten pesymistyczny post. :oops:
Madzia:)

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: Madzia:) »