kariera po biologii

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Teba
Posty: 218
Rejestracja: 20 paź 2005, o 01:00

kariera po biologii

Post autor: Teba »

Studiuję biologię, ale co dalej? Nie chcę być nauczycielem! Jakie ścieżki kariery są dostępne dla absolwenta biologii? Jakie specjalizacje wybierać? Na co zwracać uwagę? W jakich placówkach można pracować? Wiele osób marzy o zostaniu na uczelni - czy to takie łatwe Chciałbym, żeby moja praca była zgodna z kierunkiem studiów, nie chcę zasilać rzeszy bezrobotnych, ani wyjeżdżać za granicę. Co robić
bagatha

Re: kariera po biologii

Post autor: bagatha »

witaj w moich myslach

wiec ponoc mozna w zakladach farmaceutycznych, grupach badawczych, .

Ja rowniez nie chce zostac nauczycielem, dlatego nie wzielam kursu pedagogicznego mam juz cichy plan na przyszlosc

moze cos ci wpadnie do glowy jak zorientujesz sie jakie specjalizacje co proponują, jakie daja mozliwosci.
Na uczelni pozostaja najbardziej wytrwali i najlepsi- ponoc.
aadan

jak studiować

Post autor: aadan »

NajwaŻniejszą rzeczą podczas studiowania biologii jest robienie w międzyczasie wszelkich moŻliwych praktyk i staŻy w laboratoriach. Bardzo waŻne jest takŻe perfekcyjne opanowanie jezyka angielskiego. Dopiero potem znajdują się dobre oceny w indeksie ale z kolei od nich waŻniejsza jest praca magisterska tzn. jej tamat i sposób wykonania. MoŻna teŻ spróbowac dostać się na zagraniczne praktyki i takie tam. To chyba najwaŻniejsze rzeczy.
Powodzenia:)
Gość

Re: kariera po biologii

Post autor: Gość »