STUDENCI Z OCEANOGRAFII POSZUKIWANI:):)

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Pelobates

STUDENCI Z OCEANOGRAFII POSZUKIWANI:):)

Post autor: Pelobates »

witam! czy ktos moze mi opowiedziec cos wiecej o studiach na uniwerku w Gdansku? mysle o oceanografii Jakie sa perspektywy pracy? Czy studia sa ciekawe? jaki jest poziom? Pozdrawiam
anik
Posty: 302
Rejestracja: 14 sty 2006, o 20:21

Re: STUDENCI Z OCEANOGRAFII POSZUKIWANI:):)

Post autor: anik »

Co prawda nie studiuję oceanografii, chociaż miałam niewątpliwy zaszczyt dostać się na nią, ale napiszę, co sięmówi o niej na naszym wydziale BGiO. Studia są bardzo ciekawe, dużo wyjazdów, rejsów itp. (oczywiście ciekawe to pojęcie względne), poziom jest bardzo wysoki, jest to jedyny taki kierunek w Polsce i został wyróżniony przez Państwową Komisję Akredytacyjną ze względu m.in. na wysoki poziom nauczania, a perspektywy pracy. hmm. pracę w zawodzie bardzo trudno znaleźć, co jedynie praca na wydziale, w PANie lub innym instytucie naukowym.
anik

Re: STUDENCI Z OCEANOGRAFII POSZUKIWANI:):)

Post autor: anik »

Dzięki Anik! a ty co studiujesz na BGiO? Opowiedz mi cos to moze sobie wybije ta oceanografie z glowy :) troche mam dalekoanik,
anik
Posty: 302
Rejestracja: 14 sty 2006, o 20:21

Re: STUDENCI Z OCEANOGRAFII POSZUKIWANI:):)

Post autor: anik »

Ja studiuję biologię, chociaż na oceanografię też swego czasu chciałam iść.