Farmacja i jej "zamienniki"

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Awatar użytkownika
tusiulka
Posty: 475
Rejestracja: 25 lip 2008, o 17:28

Re: Farmacja i jej "zamienniki"

Post autor: tusiulka »

Biochemister pisze:
tusiulka pisze:tylko 3 przedmioty, wtedy bardzo mało chodzisz na zajecia przeciez
Na I roku gdybym nie studiował dwóch, tylko samą farmację to bym miał 4 godziny laboratorium + 1,5 godziny wykładów na tydzień:D Na II roku mam na farmie jedynie 6godz. labu + 1,5 wykładu Przy czym wykłady są nieobowiązkowe, więc jeden dzień nauki i 6 wolnych:P Także korzyści niewątpliwe są.

Studiuję w Lublinie. Nie wiedziałem że dodaję otuchy ale miło że tak to odbierasz.
Eee to super fajnie Czyli oplaca sie dwa kierunki ciągnąc O Lublin Będę tam na 100% składała, mam nadzieje, ze w październiku się tam spotkamy Oj dodajesz dodajesz otuchy, nawet nie wiesz jak

[ Dodano: Pon Mar 02, 2009 17:13 ]
Piekna20letnia pisze:Nie rezygnuj z marzeń Ja w ubiegłym roku nie dostałam się na farmację, niestety jednak postanowiłam nie rezygnować z tego i spróbuję w tym roku. Zaczęłam chodzić do policealnej farmaceutycznej ale po 4miesiącach stwierdziłam że ta szkoła nie jest dla mnie, więc zrezygnowałam. Teraz uczę się do matury, mam nadzieje że się uda
O widzę kolezanka z moich okolic Miejmy nadzieje, że w tym roku obie sie dostaniemy na farmacje. A gdzie chodziłas do policealnej farmaceutycznej? Do Kielc? Bo chyba jednak nie ma tu takiej.

Tak w ogóle co do przygotowań do matury, jak na razie z chemii kiepsko, widze, że nie mam co liczyć na nauczycielkę. Musze sie wziac do powtórek sama i na korkach, bo niby w szkole mamy dodatkowe lekcje w poniedziałki 2 godziny po lekcjach od stycznia, ale zajęcia te były tylko dwa razy. bo nauczycielka nie przychodzi i taka lipa. Widzę, że muszę zacząć liczyc na siebie
dorotkag90
Posty: 20
Rejestracja: 23 lut 2009, o 19:26