antropologia :)

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Martyna
Posty: 3
Rejestracja: 30 wrz 2000, o 01:00

antropologia :)

Post autor: Martyna »

Witaj!

Jestem studentką 2 roku UWr. Właśnie nadszedł czas aby wybrać specjalizację .i tu mam problemik Zastanawiam się nad antropologią (głównie psychologią ewolucyjnę lub biologicznym podłożem zachowań człowieka).

Czy ktoś może studiuje antropologię i mógłby podzielić się kilkoma informacjami?

Jak jest? Dużo liczenia (bo tak do końca to nie przepadam za statystyką).


moja inna opcja to zoologia.ale nie jestem przekonana


hyh, pokręcone

będę bardzo wdzięczna za odpowiedź
dziękuję
Monika

Re: antropologia :)

Post autor: Monika »

podpisuję się takŻe :)

czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat antropologii?

dzięki :)
Yoanna
Posty: 25
Rejestracja: 24 lut 2006, o 12:02

Re: antropologia :)

Post autor: Yoanna »

hej . Ja też jestem studentką 2 roku BIOLOGII na Uwr . Dołączam się do Twoich pytań . Jakiś czas temu założyłam temat co po antropologii?", ale niestety do dziś nie uzyskałam żadnej odpowiedzi Chyba mało kto to wybiera POZDRAWIAM
biotechnolog
Posty: 154
Rejestracja: 12 kwie 2006, o 13:05

Re: antropologia :)

Post autor: biotechnolog »

Myślę, że po antropologii można więcej a niżeli po zoologii. Yoanna prawdopodobnie po antropologii można zacząć studiować prawo a po nim zostać KRYMINOLOGIEM, a wtedy zarabia się dżo pieniędzy.
Sil
Posty: 244
Rejestracja: 12 sty 2006, o 19:37

Re: antropologia :)

Post autor: Sil »

biotechnolog pisze:prawdopodobnie po antropologii można zacząć studiować prawo a po nim zostać KRYMINOLOGIEM
Na wydziale prawa i administracji Uniwersytetu Wrocławskiego jest studium podyplomoweKryminologia", czy coś w tym rodzaju. Po prawie chyba nie zostaniesz kryminologiem, chociaż.
biotechnolog pisze:a wtedy zarabia się dżo pieniędzy.
Możliwe, ale mam pewne wątpliwości.
biotechnolog
Posty: 154