praca magisterska

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
szyszunia

praca magisterska

Post autor: szyszunia »

Co to jest praca magisterska?Mozecie mi cos wiecej o niej napisac bo ja w tym temacie jestem kompletnym laikiem:/Jak chce isc na farmacje to na jaki temat bede pisala prace magisterska?Sama bede musiala wymyslic temat czy bede miala do wyboru?
Awatar użytkownika
Aniaww
Posty: 1241
Rejestracja: 24 mar 2006, o 13:47

Re: praca magisterska

Post autor: Aniaww »

Praca magisterska to opisanie pewnego zadania które wykonałaś w ciągu roku - dwóch lat. Temat ustalasz wspólnie z tzw. promotorem, czyli opiekunem naukowym. Jeżeli sama coś ciekawego wymyślisz, to mozesz starać się o zgodę na taki temat - u promotora, który zna się na tym, a jeżeli nie masz inwencji, przydzielą ci coś.

Robisz doświadczenia, czytasz literaturę, piszesz teoretyczny wstęp, jak przeprowadziłaś badania, jakie wyniki wyszły, i dlaczego takie, a co na ten temat mówi literatura, a gdzie mówi inaczej.
szyszunia

Re: praca magisterska

Post autor: szyszunia »

A jakie wy mieliscie tematy pracy magisterskiej?(najbardziej interesuja mnie tematy na farmacji)Jak dlugie to ma byc (ile stron) i jak wyglada obrona pracy magisterskiej?
Awatar użytkownika
Aniaww
Posty: 1241
Rejestracja: 24 mar 2006, o 13:47

Re: praca magisterska

Post autor: Aniaww »

Moja praca miała poniżej 100 stron, chyba 70, ale nie licz zdjęć, około 20 stron.
Temat: Zmiana układu komórek kambium na przykładzie Colutea arborescens.

Nie ma reguły co do liczby stron, ważne jest aby rozwinąć odpowiednio temat, no, na niektórych uczelniach są limity, ale to głupie.