Dwa kierunki

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
BURZUM

Re: Dwa kierunki

Post autor: BURZUM »

Gosc pisze:Witam
Jestem ciekawy czy według was moŻliwe jest studiowanie medycyny i biotechnologii na raz.
Sam jestem studentem Biotechnologii lecz Medycyna równieŻ mnie pasjonuje (a moŻe nawet ciut bardziej). MoŻe znacie jakieś osoby coodwaŻyły się studiować te dwa kierunki na raz lub sami studiujecie lub macie zamiar.
pozdrawiam
Kolega, który skończył medycynę na CMUJ twierdzi, Że sam takich napaleńców zna bardzo duŻo, jednakŻe ¯ADEN z nich nie dostał się na doktorat. Owszem, byli to ludzie wybitni, lecz nadmiar obowiązków sprawił, Że byli zbyt średni z jednego lub drugiego.
To przytoczona opinia, nie wiem, jak jest gdzie indziej.
kasik
Posty: 119
Rejestracja: 28 lip 2006, o 19:09

Re: Dwa kierunki

Post autor: kasik »

moim zdaniem bez sensu robić jakiś kierunek oprócz medycyny na raz
bo na niej samej nie wiadomo w co ręce włożyć i śpi sie dziennie po 3 godziny
no ale cóż
proponuje na raz medycyne i prawo
Lewoślaz
Posty: 10
Rejestracja: 2 sie 2006, o 21:49

Re: Dwa kierunki

Post autor: Lewoślaz »

Takie połączenie (medycyna i prawo) to na pewno jakiś sposób na bezsenność, innych powodów podejmowania takichwyzwań nie widze
Asia:)
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2006, o 18:07

Re: Dwa kierunki

Post autor: Asia:) »

ano Bagatha pisala,ze spotkała się z takim połączeniem Ciekawe też do końcu sensu tego nie widzę ale co tam P
w ogóle jestem zdania, że łączenie medycyny z czymkoliwek to niezły hardcore ale jak ktoś jest zdolny i ambitny i znalazł sposób na wydłużenie doby (poproszę o takowy ) to czemu nie. P
a tak serio. wydaje mi się, że jeśli ktoś jest zdecydowany żeby być lekarzem, to może lepiej żeby skoncentrował się na medycynie, a jak nie - to po co medycynę studiować? P studia ciężkie, długie.
sylwónia
Posty: 1
Rejestracja: 23 gru 2006, o 21:58