medycyna ,farmacja i stomatologia w ivano frankovsku ( stan

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Damcio
Posty: 4
Rejestracja: 19 lip 2009, o 16:25

Re: medycyna ,farmacja i stomatologia w ivano frankovsku ( stan

Post autor: Damcio »

Witam wszystkich zainteresowanych studiowaniem medycyny na Ukrainie Jestem studentem drugiego roku stomatologii w Ivano-Frankivsku Aby dostać się na studia musisz zdać egzamin z biologii i chemii w wybranym języku w jakim chcesz studiować. Zdanie egzaminów nie daje Ci gwarancji przyjęcia na studia, bo nie jest to takie proste i łatwe. Przed rozpoczęciem studiów we wrześniu, musisz załatwić wszystkie formalności w Polsce a potem na Ukrainie. Dobrze jest, jak Ci ktoś pomoże, ponieważ początkowe miesiące są ciężkie i trudne. Polecam firmę PROSTAR, która Ci pomoże a jest pewna w załatwieniu wszystkich formalności. Jej przedstawiciel jest osobą zaufaną W Ivano studiuje się super Damian Moje drogie Panie i tylko Panie jeśli macie jakiekolwiek pytania zapraszam na gg 4177627
Rafał Zdziech
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2009, o 12:28

Re: prostar...

Post autor: Rafał Zdziech »