pierwsze zajęcia z anatomii

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Paweł665
Posty: 7
Rejestracja: 6 sie 2009, o 09:46

pierwsze zajęcia z anatomii

Post autor: Paweł665 »

Cześć, pytam ogólnie, ze wskazaniem na gdański GUMed. Czy to prawda że na pierwszych zajęciach z anatomii już pytają? ponoć trzeba być przygotowanym z kości ręki, a to około 100 stron Bochenka Czy stawiają za to oceny? Moim zdanie mną początku powinni nam pokazać jak skutecznie uczyć się anatomii, a nie tak w wakacje sami Z góry dzięki, pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mercedes
Posty: 161
Rejestracja: 22 cze 2009, o 17:30

Re: pierwsze zajęcia z anatomii

Post autor: Mercedes »

Ja tam medycyny nie studiuję, ale powiem ci, że to bujda. Nie musisz uczyć się z wyprzedzeniem na studia
Awatar użytkownika
a_niap
Posty: 1613
Rejestracja: 21 lip 2008, o 16:02

Re: pierwsze zajęcia z anatomii

Post autor: a_niap »

Hmto zalezy. Na przyklad na WUM-ie jest rozpiska i na pierwsze zajecia w prosektorium juz jest temat do opracowania, co prawda niewielu asystentów wymaga juz bycia przygotowanym (tylko nieliczni stawiają najwyżej minusy zeby postraszyc) ale niezrobienie tego tematu przed zajeciami spowoduje ze na nastepne zajecia juz beda dwa tematy do opracowania, a czas miedzy zajeciami to ok. 2-3 dni (zalezy ktory wydzial)
karinia
Posty: 165
Rejestracja: 12 maja 2008, o 11:29

Re: pierwsze zajęcia z anatomii

Post autor: karinia »

yyy 100 stron kości ręki? Chyba nie aż tyle, a jeśli aż tyle to dobrze, że nie uczyłam się osteologii z bochenka a z atlasu:P
Awatar użytkownika
AmoSo
Posty: 163
Rejestracja: 22 wrz 2007, o 10:55

Re: pierwsze zajęcia z anatomii

Post autor: AmoSo »

Mercedes pisze:Ja tam medycyny nie studiuję
niom to własnie jej nie znasz, trzeba być przygotowany na zajęcia z wyprzedzeniem.
Awatar użytkownika
zbychu
Posty: 109
Rejestracja: 11 kwie 2009, o 21:31