Praktyki studenckie

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
Awatar użytkownika
Madziufa
Posty: 29
Rejestracja: 18 sty 2009, o 20:05

Praktyki studenckie

Post autor: Madziufa »

Nie wiedziałam gdzie umieścić posta więc tworzę nowy wątek
Chodzi mi o praktyki wakacyjne które muszę odbyć (4 tyg.)
Jestem studentką 2 roku bioinformatyki mówiąc w skrócie. Wiem, że mogę odbyć praktyki laboratoryjne lub jak biolodzy terenowe, ale gdzie to już nam nie powiedzieli. Może ktoś z was wie gdzie chcą studentów na praktyki laboratoryjne, gdzie można odbyć praktyki które są ciekawe i gdzie się czegoś można nauczyć. Zależałoby mi na praktykach laboratoryjnych a nie terenowych.
Awatar użytkownika
Grzybu123
Posty: 840
Rejestracja: 12 maja 2009, o 14:16

Re: Praktyki studenckie

Post autor: Grzybu123 »

Laboratoria przyszpitalne ? Ciekawie nie będzie (chyba, że ktoś lubi probówki) no ale obstawiam że o to chodzi. Zresztą powinnaś dostać rozpis czego masz się nauczyć i będzie łatwiej wybrać odpowiednią jednostkę.
Awatar użytkownika
Gekon
Posty: 563
Rejestracja: 27 maja 2008, o 15:18

Re: Praktyki studenckie

Post autor: Gekon »

Poszukaj może w jakimś zakładzie przemysłowym w labie o tematyce jaka Cię interesuje.
Awatar użytkownika
Madziufa
Posty: 29
Rejestracja: 18 sty 2009, o 20:05

Re: Praktyki studenckie

Post autor: Madziufa »

Grzybu chodzi o to że uczelni wisi gdzie ja zrobie te praktyki i czy się czegoś nauczę. ja mam je odbyć i już. Przy szpitalach to raczej laboratoria diagnostyczne, a ja nie mam takich uprawnień i mieć nie będę. Myślałam o jakimś laboratorium mikrobiologicznym, biotechnologicznym (tam mnie teoretycznie wpuszczą) tylko gdzie(?)