Praca badawcza - Mikroskop Delta Optical Genetic Pro Bino

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
dawidpl
Posty: 7
Rejestracja: 3 maja 2010, o 21:11

Re: Praca badawcza - Mikroskop Delta Optical Genetic Pro Bino

Post autor: dawidpl »

_Marcin_: dzięki za odpowiedz. Jeśli źle kupie mikroskop i będzie miał np. brudną/zniszczoną optykę to ile może kosztować jego naprawa/wymiana zniszczonych części? Czy do Biolara można dokupić kamerę, którą wstawia się zamiast okularu?
Jeśli zdecyduje się na Biolara to w przyszłości jak finanse pozwolą będę chciał dokupić zestaw do DIC, czy będziesz mi mógł doradzić w tej sprawie _Marcin_? Nie mam doświadczenia z zakupami na ebayu a tym bardziej z mikroskopami nie wspominając o DIC a jednak to drogi zakup jak na moją kieszeń.
dawidpl
Posty: 7
Rejestracja: 3 maja 2010, o 21:11

Re: Praca badawcza - Mikroskop Delta Optical Genetic Pro Bino

Post autor: dawidpl »

_Marcin_: o ile to nie tajemnica chciałbym się jeszcze dowiedzieć ile Ty zapłaciłeś na swojego gołego Biolara i ile kosztowały Cię dodatki do DIC?
Ta aukcja o której piszesz na ebayu to jest już cały zestaw do DIC? Na jakie 3 dodatkowe metody badawcze pozwala to urządzenie?
Awatar użytkownika
_Marcin_
Posty: 1020
Rejestracja: 4 sty 2008, o 15:47

Re: Praca badawcza - Mikroskop Delta Optical Genetic Pro Bino

Post autor: _Marcin_ »

Jeśli źle kupie mikroskop i będzie miał np. brudną/zniszczoną optykę to ile może kosztować jego naprawa/wymiana zniszczonych części? Czy do Biolara można dokupić kamerę, którą wstawia się zamiast okularu?
Jak bedzie coś nie tak z optyką, tz. z obiektywami i okularami to na allegro często się trafiają i dużo nie kosztują.Czasami dużo daje zwykłe przeczyszczenie.Gorzej jak będize coś nie grało z napędem makro/mikro, wtedy będzie prawdziwy problem
Naprawa u jakiegoś speca od mikroskopów mało kosztować nie będzie.