Jakie kierunki według was są beznadziejne...

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Arokugi

Re: Jakie kierunki według was są beznadziejne...

Post autor: Arokugi »

Witam, natknąłem sie na powyŻszy temat przypadkiem - jestem studentem informacji naukowej i bibliotekoznawstwa. Proszę się nie obraŻać, ale gdy czyta się niektóre wypowiedzi na forum, to włosy aŻdęba stają! Zapewniam, Że zawód bibliotekarza - czy bardziej współcześnie - informatologa NIGDY nie zniknie. W mniemaniu niktórych powyŻszych forumowiczów ksiąŻki lub inne dokumenty ( biblioteki to nie tylko ksiąŻki! ) sameprzychodzą do magazynów, same się opracowują, automatycznie pojawiają się w katalogu komputerowym, a pracownicy biblioteki tylko piją kawkę Rozumiem, Że pokutuje w naszym społeczeństwie stereotyp - nie wiem skąd się to wzięło - nieuka, który ląduje w pracy w bibliotece, a tam nic nie robi, ale przynajmniej studenci, którzy nierzadko cięŻko zapierniczają ( vide: mit studenta - wiecznego balangowicza, który Żyje na koszt podatnika), powinni być chyba bardziej oświeceni.
przyrodnik pisze:Biblioteka w której trzeba pytać bibliotekarza o ksiązkę to raczej skansen i osobiście unikam takich miejsc (szkoda czasu na wertowanie katalogów