Chomik na prezent

GoToZion
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2010, o 18:21

Chomik na prezent

Post autor: GoToZion »

Witam. Potrzebuję porady, ponieważ jestem kompletnie zielony co do gryzoni

Jaką rasę chomika polecacie na prezent dla mojej siostry i jaki jest jego koszt razem z klatką i całym wyposażeniem?

Z góry dziękuje za odpowiedż
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
lukasz471
Posty: 882
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 01:57

Re: Chomik na prezent

Post autor: lukasz471 »

Klatka jakieś 50 zł. Chomik z 20. Wyposażenie do tego z 30. Czyli 100. Z rasą to już różnie. Trzeba by się dowiedzieć, czy wolałaby kudłatego stwora czy takiego bardziej łysawego
GoToZion
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2010, o 18:21

Re: Chomik na prezent

Post autor: GoToZion »

Hmm raczej futrzastego lubi się przytulać do sierściuchów
A jakiej rasy by się nadał najlepiej prosty w utrzymaniu, który zniesie zachowanie dziecka ?
Awatar użytkownika
lukasz471
Posty: 882
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 01:57

Re: Chomik na prezent

Post autor: lukasz471 »