Pierwszy pies porady

krzysiekKrot
Posty: 2
Rejestracja: 25 sie 2010, o 07:57

Pierwszy pies porady

Post autor: krzysiekKrot »

Witam wszystkich.
Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o psy, nigdy w domu rodzinnym nie mielismy zadnego-tylko koty. Moja zona rowniez nigdy nie miala psa u siebie w domu. Teraz zamieszkalismy razem, o potomka na razie nie bedziemy sie starac. Zeby umilic sobie czas i zapewnic milosc za to jakiejs istotce zdecydowalismy sie na psa.Tylko ze wlasnie-ja mam swoja firme i wychodze z domu tak na ok.4-5h, czasem mniej, a mojej zony nie ma bite 8h plus dojazdy to 9h. Ona bardzo chce psa, ja tez-dlaczego nie? Ale no wlasnie. mam pytanie-jaka rasa dla nas najlepsza-na poczatek z takimi warunkami jakie mamy(mieszkanie w bloku, 2 pokoje). Moja zona znalazla wczoraj to ogloszenie
i wrecz upiera sie,ze to jest psiak dla nas, ze bedzie mily, kochany, nie urosnie za duzy i jest po prostu ekhm cytuje slodki".
Ale ja chcialbym zasiegnac porady u kogos, kto moze ma cocker spanielaalbo moze wie o jakiejs innej rasie, rownie przyjemnie wygladajacej, do ktorej przekonalbym zone?
dziekuje i pozdrawiam
Samii
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2010, o 12:41

Re: pomoc-pierwszy pies

Post autor: Samii »

Na pierwszego psa polecałabym pieska rasy cavalier king charles spaniel. Gdybyscie jednak zdecydowali się na dziecko to też idealny pies. Jedynie co trzeba uważac zeby dziecko nie zrobilo mu krzywdy, bo on pozwoli sobie na wszystko. Jeśli podoba się Wam cocker spaniel to cavalier z pewnością Was urzeknie, moim zdaniem to najlepsza z małych ras psów. Nie bede tutaj opisywała jego cech charakteru bo wszystko mozecie znalezc.
Jedynym problemem jest to że on nie znosi samotności, ale to jak większośc psów a już tymbardziej ras małych które w większości zostały stworzone do towarzystwa.
Awatar użytkownika
Aszyn
Posty: 317
Rejestracja: 20 lis 2009, o 18:30

Re: pomoc-pierwszy pies

Post autor: Aszyn »