materiały na 1 rok

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
baskaaa
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 15:00

materiały na 1 rok

Post autor: baskaaa »

Cześć. Jestem studentką 2 roku farmacji w sosnowcu. Mam do zaoferowania różne pomoce naukowe i materiały na 1 rok jesli ktos potrzebuje. Są bardzo solidne i dobrze uporządkowane. Kontakt pod numerem gg 2193369
jolly
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 16:15

Re: materiały na 1 rok

Post autor: jolly »

ja również mam do sprzedania materiały na 1 rok farmacji w sosnowcu. Wszystko posegregowane. Pytania na kolokwia i egzaminy. Notatki z wykładów, zajęć ale także moje własne.
Tanio ! 45 zł .

gg 7931195
Mescaline
Posty: 5
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 09:03

Re: materiały na 1 rok

Post autor: Mescaline »

Sprzedam materiały na I rok farmacji na SUM.
BOTANIKA- komplet rysunków, ksera książek z Brody i Szweykowskich, materiały i pytania z egzaminów, tabelki z rodzinami, prezentacje
CHEMIA OGÓLNA: skrypt, zeszyt z seminariów, pytania z egzaminów, wykłady, ksero Lipca i Szmala, repetytorium na seminaria
BIOLOGIA I GENETYKA: artykuły, ksero Kawiaka, ksera z Albertsa, notatki do kolokwiów, pytania z kolokwiów i egzaminów, schematy
HISTORIA FARMACJI: wszystkie referaty, notatki
BIOFIZYKA: sprawozdania, materiały do egzaminu
ŁACINA: ksero książki, przetłumaczone zdania na kolokwia i egzamin
CHEMIA ANALITYCZNA: ksero Cygańskiego, dokładne notatki potrzebne do kolokwiów, zeszyty
FIZJOLOGIA: ksero Traczyka, notatki, pytania z egzaminów
ANATOMIA: ksero Gołąb, notatki z wykładów i seminariów
HIGIENA I EPIDEMIOLOGIA: notatki z seminariów, wykłady, pytania
MATEMATYKA: zeszyt, rozwiązania wszystkich zadań, wykłady, pytania z kolokwiów zaliczeniowych
PSYCHOLOGIA Z SOCJOLOGIA: notatki z wykładów