Jaki mikroskop na prezent?

Są wśród nas bakterie, wirusy, grzyby, cały świat mikro, o nich dyskutujemy na forum mikrobiologicznym
muszynka
Posty: 1
Rejestracja: 2 sie 2010, o 13:04

Jaki mikroskop na prezent?

Post autor: muszynka »

Witam Was, przejde od razu do sprawy. Chcę kupić mikroskop na prezent dla osoby która kiedyś studiowała medycynę. Lekarzem nie jest. Teraz powraca do swojego hooby. Chce głównie używać go aby obserwować w ciemnym polu widzenia. Który mikroskop radzicie?
Ja upatrzyłam dwa:
mikroskop-delta-optical-genetic-pro-bino

A może jeszcze jakiś inny?
Niestety ja jestem laikiem w tej sparwie
Awatar użytkownika
pawelcanon36
Posty: 121
Rejestracja: 14 sty 2010, o 18:42

Re: Jaki mikroskop na prezent?

Post autor: pawelcanon36 »

Jeżeli do ciemnego pola to na pewno nie ten optek bo niemożna do niego do kupić kondensora ciemnego pola, więc w takim wypadku wybrał bym ten delty optical.
Awatar użytkownika
Maggda_W
Posty: 296
Rejestracja: 28 mar 2010, o 13:58

Re: Jaki mikroskop na prezent?

Post autor: Maggda_W »

hej, mam zamiar kupic mikroskop do zwyklych domowych badan, niestety nie moge przeznaczyc na niego za duzo pieniedzy. Ktory byscie mi doradzili? Czy nie sa to czasem bardzo badziewne mikroskopy dla dzieci?
allegro
1245827217
1244259121
1250791182
1246547166
1243840311
yezhee
Posty: 54
Rejestracja: 21 sie 2009, o 13:48

Re: Jaki mikroskop na prezent?

Post autor: yezhee »

Witam,
Należy zwracać uwagę w wielkim uproszczeniu na obiektywy i okulary (średnice), odnośnie innych parametrów i szczegółów można znaleźć na tym forum.
Z wymienionych oczywiście MiniLab lub podobne (Delta Optical Biolight lub Delta Optical Biolight pro), które znajdziesz na stronie deltaoptical
Kupując bezpośrednio u nich wysyłka bezpłatna dla zamówienia na kwote powyżej 200zł.
Awatar użytkownika
pawelcanon36
Posty: 121
Rejestracja: 14 sty 2010, o 18:42

Re: Jaki mikroskop na prezent?

Post autor: pawelcanon36 »