Co robić w przyszłości?
Co robić w przyszłości?
Hej! Jestem w 2 klasie liceum na biol-chemie. Uwielbiam biologię i chciałabym aby moja przyszła praca wiązała się z nią (lubię też chemię ale nie idzie mi b.dobrze- 4 raczej). Mam kilka warunków: 1. Pracą pomagać ludziom 2. żeby można było pracować blisko mojego domu (okolice Torunia) 3. studia nie trwające bardzo długo 4. żeby nie zarabiać mało. Doradźcie co bym mogła studiować i jak potem mniej więcej praca może wyglądać.
Re: Co robić w przyszłości?
Ocenę 4 uważasz za złą? Ja na podst chemii miałem w 2 klasie (ost. klasa z chemią w moim liceum) miałem 2 a teraz w 3 klasie jak sobie wykonuje zadanka i arkusze to mi idzie świetnie - jest to kwestia posiedzenia paru miesięcy i wyuczenia się, podejście nie idzie mi z nią dobrze, nie rozumiem jej, to nie dla mnie właśnie spowodowało moją głupotę w 2 i 1 klasie )
Ogólnie to z twoich punktów wychodzi, żebyś studiował lekarskie ale studia to długie więc jak chcesz krótkie to pielęgniarskie/położnicze, może mikrobiologia jak tak bardzo nie lubisz chemii.
Ogólnie to z twoich punktów wychodzi, żebyś studiował lekarskie ale studia to długie więc jak chcesz krótkie to pielęgniarskie/położnicze, może mikrobiologia jak tak bardzo nie lubisz chemii.
Re: Co robić w przyszłości?
Slyszalas o Najstarszym Zawodzie Swiata? Spelnia wszystkie warunki, a jak praca wyglada? No to chyba nie wymaga opisywania
(nie moglem sie powstrzymac i zeby nie bylo to jest zart )
(nie moglem sie powstrzymac i zeby nie bylo to jest zart )
Re: Co robić w przyszłości?
Matura nie jest wyznacznikiem wiedzy, taki co mało umie może ją zdać bardzo dobrze. A jednak w szkole wymagają, żeby trochę umieć i opierać się na czymś więcej niż inteligencja i spryt Zatem uważam, że jeśli nauczyciel nie jest stronniczy to ocena jest jakimś tam sposobem na odzwierciedlenie aktualnej wiedzy Inna sprawa, że co szkoła to wymagania inne :] Bo zdarzają się i tacy, co mają 2/3, ale u nauczyciela ze skalą ocen 1-3, a nie 1-6Gajek pisze:Ocenę 4 uważasz za złą? Ja na podst chemii miałem w 2 klasie (ost. klasa z chemią w moim liceum) miałem 2 a teraz w 3 klasie jak sobie wykonuje zadanka i arkusze to mi idzie świetnie.
Re: Co robić w przyszłości?
[at]
Jak się chce to wszystko można, więc nie ma co się przejmować czy nawet zaprzątać sobie głowy oceną tylko książki i nadrabiamy braki
A matura jest wyznacznikiem wiedzy jako tako.
Weź osobę która nic nie wie - daj jej maturę z chemii i tą samą maturę daj osobie która się wyuczyła, efekt?
Jak się chce to wszystko można, więc nie ma co się przejmować czy nawet zaprzątać sobie głowy oceną tylko książki i nadrabiamy braki
A matura jest wyznacznikiem wiedzy jako tako.
Weź osobę która nic nie wie - daj jej maturę z chemii i tą samą maturę daj osobie która się wyuczyła, efekt?
Re: Co robić w przyszłości?
No tak, wiadomo, że jak się zaweźmiesz to nadrobisz, ale matura nie jest w żadnym stopniu wyznacznikiem wiedzy. Jeszcze się o tym przekonasz Z maturą z chemii to kulą w płot, zobacz sobie arkusz z tego roku rozsz i wyciągnij wnioski, większość zadań przeprowadzone za rękę, co i jak trzeba robić.
- karteczka88
- Posty: 825
- Rejestracja: 11 sty 2007, o 14:23
Re: Co robić w przyszłości?
zgadzam się z tym, że matura nie jest wyznacznikiem wiedzy. ja z biologii w liceum miałam naprawdę dużą wiedzę, znałam odpowiedź na pytania nauczyciela z materiału który był nawet 2 lata wstecz a matura mi poszła źle. Na maturze musisz się trzymac schematu i klucza a nie tego co umiesz.
"Jaki jest człowiek, takie są jego marzenia".
Re: Co robić w przyszłości?
Gajek pisze:[at]
Jak się chce to wszystko można, więc nie ma co się przejmować czy nawet zaprzątać sobie głowy oceną tylko książki i nadrabiamy braki
A matura jest wyznacznikiem wiedzy jako tako.
Weź osobę która nic nie wie - daj jej maturę z chemii i tą samą maturę daj osobie która się wyuczyła, efekt?
Weź sobie osobę która nie ogarnia chemii i osobę świeżo po maturze (na 100% z chemii) do laboratorium, efekt ?
Re: Co robić w przyszłości?
Matura sprawdza raczej na ile uczeń potrafi łączyć zdobytą wiedzę z logicznym rozumowaniem i czytaniem ze zrozumieniem.
Niejednokrotnie osoby u których zdobyta wiedza wypełniała głowę na tyle, że zaczynała się już wylewać uszami, przegrywały swoją maturę - dlaczego? Ano dlatego, że odruchowo starały się ukazać w swoich odpowiedziach, jak wiele wiedzy związanej z danym zagadnieniem posiadają. A na maturce trzeba naszą wiedzę kompresować i uogólniać jak się da.
Gajek - Widać że jesteś zadowolony z pracy jaką wkładasz w wyćwiczenie chemicznych umiejętności. Oby tak dalej i nie przerywaj. Pamiętaj tylko że matura to mały przystanek na drodze i drobny wycinek chemicznej wiedzy jeśli wiążesz z nią przyszłość to rozwijaj tą pasję na wielu frontach.
Niejednokrotnie osoby u których zdobyta wiedza wypełniała głowę na tyle, że zaczynała się już wylewać uszami, przegrywały swoją maturę - dlaczego? Ano dlatego, że odruchowo starały się ukazać w swoich odpowiedziach, jak wiele wiedzy związanej z danym zagadnieniem posiadają. A na maturce trzeba naszą wiedzę kompresować i uogólniać jak się da.
Gajek - Widać że jesteś zadowolony z pracy jaką wkładasz w wyćwiczenie chemicznych umiejętności. Oby tak dalej i nie przerywaj. Pamiętaj tylko że matura to mały przystanek na drodze i drobny wycinek chemicznej wiedzy jeśli wiążesz z nią przyszłość to rozwijaj tą pasję na wielu frontach.
Obie pozabijają się w drodze po probówki bo uczelnia jest uboga i wystarczy tylko dla jednej z nichWeź sobie osobę która nie ogarnia chemii i osobę świeżo po maturze (na 100% z chemii) do laboratorium, efekt ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 7 Odpowiedzi
- 2460 Odsłony
-
Ostatni post autor: micra
2 lip 2014, o 22:37
-
- 7 Odpowiedzi
- 13314 Odsłony
-
Ostatni post autor: Smile_Forever
11 wrz 2014, o 05:38
-
- 24 Odpowiedzi
- 17549 Odsłony
-
Ostatni post autor: psychlove
8 kwie 2017, o 22:41
-
-
29% z matury z j. angielskiego co robić?
autor: knapik » 10 lip 2016, o 11:15 » w Matura z innych przedmiotów - 13 Odpowiedzi
- 17443 Odsłony
-
Ostatni post autor: nadfad
21 lip 2016, o 11:30
-
-
-
28% z angielskiego podstawowego - co robić?
autor: DDD » 30 cze 2017, o 19:45 » w Matura z innych przedmiotów - 0 Odpowiedzi
- 6207 Odsłony
-
Ostatni post autor: DDD
30 cze 2017, o 19:45
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości