Jaki mikroskop wybrać?

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
260377
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2010, o 15:29

Jaki mikroskop wybrać?

Post autor: 260377 »

Witam! Proszę o poradę w sprawie kupna mikroskopu dla dziecka lat 13.Jestem w tych sprawach zielony, więc proszę o pomoc fachowców.Na ten cel mam przeznaczone niewiele bo 450zł.Znalazłem parę przykładowych mikroskopów w tej cenie i proszę o Wasze opinie.
allegro
1311469620
1322087555
1308981567
1319141892
1306552785
Który z nich jest najlepszy?
260377
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2010, o 15:29

Re: Jaki mikroskop wybrać?

Post autor: 260377 »

Znalazłem jeszcze to cudo, myślę że godne uwagi. allegro 1323572464
Tahyon
Posty: 61
Rejestracja: 21 sie 2006, o 14:50

Re: Jaki mikroskop wybrać?

Post autor: Tahyon »

Szczerze? Ten ostatni wydaje się najrozsądniejszym zabiegiem. Jedyne, co mnie w nim martwi, to oświetlanie lusterkowe preparatu co czasami może utrudnić nieznacznie pracę. Moim zdaniem bierz najtańszy, kiedy dziecko nabierze doświadczenia okaże się, czy warto inwestować w takie zabawki. Jeżeli tak, to się wymieni na lepszy. Na tę chwile nie szalej. Nie warto
260377
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2010, o 15:29

Re: Jaki mikroskop wybrać?

Post autor: 260377 »

Nie znam się na mikroskopach, ale wyczytałem na forum że PZO to raczej nie zabawka a sprzęt profesjonalny.Pisze kolega, że kupić najtańszy na początek i dobrze, ale jeżeli nie patrzeć na cenę to który z nich jest najlepszy i dlaczego.Jeszcze jedno pytanie:jakie maksymalne powiększenie ma ten PZO.
Tahyon
Posty: 61
Rejestracja: 21 sie 2006, o 14:50

Re: Jaki mikroskop wybrać?

Post autor: Tahyon »