antropologia ?!

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
genouille
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2010, o 09:03

antropologia ?!

Post autor: genouille »

Zastanawiam się poważnie nad studiowaniem antropologii. Jestem w klasie bio. w liceum.Wiem, że najpierw trzeba iść no biologię a później wybrać specjalizację. Po jakim czasie? Czy biologia jest bardzo trudnym kierunkiem? Może ktoś z was studiuje antropologię ?
Warto iść na ten kierunek? Jaka jest później realna perspektywa pracy?
Pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
boncki
Posty: 29
Rejestracja: 23 cze 2010, o 11:16

Re: antropologia ?!

Post autor: boncki »

cześć Studiuję biologię na UŁ (przynajmniej w tym roku ) Mamy wykłady z Anatomii człowieka z elementami antropologii i muszę Ci powiedzieć, że nasz wykładowca (antropolog) zna na pamięć nazwy wszystkich kosteczek, żyłek, mięśni i ścięgien i to po łacinie . Założę się, że znajomością anatomii przebiłby wielu lekarzy. Tak więc na pewno nie jest to łatwa specjalizacja. A co do jego pracy, to większość życia spędził siedząc w grobach - jak sam to ujął . Niestety nie wiem jakie są perspektywy zawodowe po tej konkretnej specjalizacji, natomiast generalnie po biologii szanse na dobrą pracę są marne (chyba, że masz powołanie do bycia nauczycielem - wtedy nie ma sprawy ). Jeśli chodzi o stopień trudności studiów, to jak na razie dla mnie nie są specjalnie trudne, chociaż są osoby które zawalają każde kolokwium, ale to chyba zależy od podejścia. Oczywiście lepiej by było, gdyby wypowiedział się tu jakiś antropolog A z mojej strony to by było na tyle. Dziękuję za uwagę
Awatar użytkownika
Ficioryna
Posty: 129
Rejestracja: 7 sie 2009, o 19:28

Re: antropologia ?!

Post autor: Ficioryna »

boncki, Twa wypowiedź mnie rozwaliła. Skoro ktoś wykłada anatomie to chyba logiczne, że ją musi znać. A Ta anatomia to nic innego jak te wszystkie kosteczki, żyły, mięśnie i ścięgna (hah).