Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
proximeaccessit
Posty: 256
Rejestracja: 12 mar 2010, o 01:09

Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: proximeaccessit »

Czy jest na forum ktoś, kto próbował zaczynać drugi kierunek na drugim roku leku (lub później)? Nowa ustawa zmusiła mnie do refleksji na ten temat. Czy to w ogóle możliwe dla normalnego człowieka? Studiuję na WUM i chciałabym zacząć fizykę medyczną na UW. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia i będzie uprzejmy się podzielić, będę wdzęczna
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: Medycyna Lwów »

jeśli można po co CI drugi kierunek? chcesz byc lekarzem czy fizykiem?
O żadnej ustawie nie słyszałem osobiście, natomiast dla mnie łaczenie medycyny z innymi studiami mija się z celem (a od 3 roku jest praktycznie nie możliwe ze wzgledu na blokowy system zajęć i zawsze koneiczną 100 proc. obecność).
Awatar użytkownika
Grzybu123
Posty: 840
Rejestracja: 12 maja 2009, o 14:16

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: Grzybu123 »

proximeaccessit skup się na pacjentach żeby nie umierali (takie jest moje zdanie odnośnie kierunku lekarskiego i innego). Fizykiem można zostać czytając książki nikt Ci nie wypomni lekarskiego jako nieadekwatne wykształcenie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dober
Posty: 122
Rejestracja: 26 lis 2006, o 11:25

Re: Drugi kierunek na drugim roku lekarskiego

Post autor: Dober »

Mam na swoich studiach kolegę, który będąc na 4 roku medycyny na CMUJu rozpoczął drugi kierunek. Co prawda widzimy go bardzo rzadko, ma chyba ITS, więc chodzi głównie na zaliczenia i egzaminy. Ale wszystko zdaje i to z nie najgorszym skutkiem oraz z tego co wiem, na lekarskim radzi sobie także bardzo dobrze. Więc się da.