Biologia sądowa UJ

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Awatar użytkownika
littleblack
Posty: 49
Rejestracja: 20 maja 2010, o 11:56

Biologia sądowa UJ

Post autor: littleblack »

Witam, jestem studentką I roku biologii.
Chciałabym zdobyć informacje na temat specjalności : biologia sadowa.
Co myślicie o przedmiotach, na tej specjalności, jakie są perspektywy znalezienia pracy w tym zawodzie oraz zarobki ( mimo wszystko- za coś żyć trzeba)
Rudbergia

Re: Biologia sądowa UJ

Post autor: Rudbergia »

Witam,

Ja jestem na biologii ogólnej i zastanawiam się nad przeniesieniem na biologie sądową lub kryminalistyczną co wiąże sie z wyjechaniem do innego miasta, bo we Wrocławiu takich kierunków nie ma. Jakie są przedmioty na tym kierunku? Pewnie nie bardzo pokrywają sie z moim. Po biologii ogólnej nie widzę za bardzo pracy także szukam jakiegoś wyjścia awaryjnego i szukam informacji czy jest możliwość przeniesienia, a nie zaczynania od nowa :) Z góry dzięki za odpowiedz :)
keehl
Posty: 251
Rejestracja: 18 paź 2009, o 21:09

Re: Biologia sądowa UJ

Post autor: keehl »

Jeśli studiujesz w systemie 3+2 to nie powinno być problemu, bo ta specjalizacja na UJ z tego co wiem zaczyna się dopiero na studiach magisterskich. Przedmioty można obejrzeć w informatorze dostępnym na stronie tego kierunku (w kolumnie po lewej). Szału nie ma prawdę mówiąc. W labach kryminalistycznych (tych związanych z biologią i chemią) równie dobrze mogą pracować zwykli biolodzy, biotechnolodzy, chemicy, farmaceuci, analitycy medyczni. Ci ostatni będą albo już mają możliwość robienia takiej specjalizacji po studiach. Poza tym, jako cywil za wiele nie zarobisz, a i stanowisk nie jest zbyt dużo. Wpisz w google kryminalistyka, pierwsza strona, która wyskoczy, to forum ludzi zainteresowanych tym tematem. Jest tam mnóstwo tematów odnośnie studiów i pracy w kryminalistyce - raczej średnio optymistycznych.