Czy zrezygnować ?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Aniaaa7
Posty: 1
Rejestracja: 5 lut 2010, o 19:50

Czy zrezygnować ?

Post autor: Aniaaa7 »

Od października studiuję medycynę. Nie było to moje marzenie od dzieciństwa, a chyba raczej los zdecydował. Nie liczyłam nawet, że się dostanę, ale papiery złożyłam, bo tata chciał, albo po to żeby po prostu spróbować. Zdałam maturę na tyle dobrze, aby dostać się z pierwszego rzutu i tak zostało. Teraz po połowie roku mam wątpliwości czy nie studiuję wbrew sobie. Uczę się bardziej na siłę niz z zainteresownia. Myslę, żeby zrezygnować. Ale nie wiem czy nie warto jeszcze poczekać. Może mimo wszystko spodoba mi się tylko trochę później. Wszyscy naokoło mówią mi, że medycyna to szansa, nie zmarnuj jej. Cieszą się bardziej ode mnie. A mi się nie podoba ani szkoła, ani miasto / warto poczekać ?
Awatar użytkownika
justina89
Posty: 624
Rejestracja: 19 gru 2008, o 19:22

Re: Czy zrezygnować ?

Post autor: justina89 »

Moim zdaniem warto poczekać.

Pierwsze dwa lata to raczej moim zdaniem mają niewiele wspólnego z zawodem lekarza. Dla mnie też Bochenek nie jest interesujący, nie czytam go całymi dniami z pasją. Powiem więcej na razie są cholerne nudy. Niestety to chyba maja do siebie studia (kazde?) że na początku jest drętwo a dopiero potem przesuwasz się bliżej tego co naprawdę będzie Twoim zadaniem w tym zawodzie.
Ja wiadomo nie zdecyduję za Ciebie ale jeszcze raz powtórzę, poczekaj jeszcze.
Prodigy
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2008, o 19:21

Re: Czy zrezygnować ?

Post autor: Prodigy »

niby warto poczekać bo będziesz lekarzem tylko zastanow sie porzdanei czy to naparawde to co chcesz robic bo miom zdaniem jesli masz bez przekonania przychodzic do pracy i sie meczyc to jest to strata czasu nie mozesz zwracac uwagi na to co mowia inni tylko robic to na co ty masz ochote.
Elunia
Posty: 15