Studiowanie na wydziale lekarskim

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
soydona
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2010, o 20:02

Re: studiowanie;p

Post autor: soydona »

Co prawda nie studiuję medycyny we Wrocławiu, a w Łodzi, ale mam podobne odczucia co do warunków studiowania (stan budynków, jakość preparatów, podejście rektora do studentów, itd.) jak zlotko. Studiowałam jednak wcześniej na uniwerku we Wrocławiu i warunki były dużo lepsze. Z obserwacji wiem, że uniwerek w Łodzi też jest dobrze wyposażony. Nie wiem, jak jest w innych uczelniach medycznych w Polsce, ale być może, powtarzam, BYĆ MOŻE to reguła i taki los studentów medycyny i kierunków pokrewnych.
Co do studentów niestacjonarnych są traktowani dokładnie tak samo jak i stacjonarni. Są wymieszani w grupach i powszechnie nawet nie wiadomo, kto jest stajco a kto nie (choć można to sprawdzić).
zlotko
Posty: 107
Rejestracja: 11 maja 2009, o 20:25

Re: studiowanie;p

Post autor: zlotko »

wiem ze wiekszosc ludzi z niestacj po prostu miala pecha i zabraklo im kilku punktow by dostać się na dzienne. Jednak niektórzy wiedzac, że uczelni zależy na pieniądzach, pozwalają sobie na folgowanie, choć oficjalnie nie wolno przejść na koelejny rok bez zaliczenia niektórych egzaminów, potrafią przez kilka semestrów mieć niezaliczoną anato. Zaległosci z lzejszych przedmitów typu łacina czy ang są na porządku dziennym- denerwuje mnie fakt, że w niektórych sprawach uczelnia jest nieugięta, trzyma się sztywno regulaminów, a w innych nie widzi przeszkód, jeśli tylko mają tam ważne osoby czy uczelnia korzyść. a tysiące płacone przez studentow na bank nie ida na odczynniki czy wyposazenie sal (na stomie są kompozyty czy GI przeterminowane kilka lat-ciekawe jak się na tym uczyć skoro konsystencja inna)- mam nadzieję że idą na nasz nowo budowany budynek farmacji, a nie tylko do kieszeni czy pod biurko.
Wodziu
Posty: 46