Został rok do matury - co poradzicie?

Rozmowy na temat matury z biologii. odpowiedzi na trudne pytania, rozwiązywanie zadań, arkusze maturalne z biologii
Awatar użytkownika
aerialsky
Posty: 35
Rejestracja: 6 paź 2010, o 16:45

Re: Został rok do matury - co poradzicie?

Post autor: aerialsky »

Chyba lepiej powtórzyć sobie w wakacje na spokojnie materiał z poprzednich lat, niż czekać do września : ) Im więcej zadań rozwiążesz czy to z biologii czy z chemii tym masz większe szanse na super Maturę ^^
heidika
Posty: 10
Rejestracja: 12 maja 2011, o 21:28

Re: Został rok do matury - co poradzicie?

Post autor: heidika »

też jestem w niemalże identycznej sytuacji co autorka tekstu. Mam taki problem że nie chodze na żaden wydział biologiczno chemiczny, a z racji ze jestem na ogrodnictwie w technikum, mam dużo o botanice i rycia łaciny z czego w tym momencie jestem zadowolona bo w liceach nie kładą nacisku na te tematy. Generalnie też dopiero co liznełam materiał, z biologi opracowałam juz 1 czesc podrecznika z operonu rozsz. a anatomie uczyłam sie juz kiedystam wiec kwestia powtórki, zostaje genetyka. z chemi podstawe mam opanowana i teraz biore sie za roszerzona i zadanka. Mam zamiar pisac mature biole i chemie na poziomach rozsz. nie sadze zeby udalo m isie zdążyc z fizyka, bo szczerze kiepsko mi idzie z nia, ale sprubuje jesli bede miała czas.
Damy rade !:)
kati130
Posty: 3
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 14:01

Re: Został rok do matury - co poradzicie?

Post autor: kati130 »

Rok do matury.ale damy radę
Trzeba przysiąść na tyłku, przeczytać dokładnie podręczniki z bio, porobić zadania z chemii i i fizyki i zdamy
Mi też idzie kiepsko z fizyką, heidika, ale z racji tego że mam nauczyciela nic nie wymagającego i słabego. Także nie wiem co to będzie. Może w akcie desperacji zapiszę się na korki, ale wolałabym się sama przygotować, zawsze to większa satysfakcja.