Farmacja i analityka medyczna

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
ktoś54
Posty: 23
Rejestracja: 30 maja 2009, o 16:03

Farmacja i analityka medyczna

Post autor: ktoś54 »

Witam,
mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu.
Obecnie jestem studentką analityki medycznej- ukończyłam I rok, jednak staram się o przyjęcie na farmację. Z analityki nie chcę rezygnować i tu pojawia się moje pytanie - kiedy muszę napisać prośbę do dziekana(SUM) o możliwość studiowania obu kierunków albo jeśli postanowię wziąć dziekankę na analityce czy również muszę takie pismo wystosować.
Proszę o odpowiedź osoby studiujące na SUMie, które były lub są w podobnej sytuacji.
Z góry serdecznie dziękuję
Awatar użytkownika
kahuna
Posty: 17
Rejestracja: 18 wrz 2010, o 13:50

Re: Farmacja i analityka medyczna

Post autor: kahuna »

nie prosciej zadzwonic do dziekanatu albo do dzialu rekrutacji?
magl
Posty: 76
Rejestracja: 5 lip 2011, o 19:30

Re: Farmacja i analityka medyczna

Post autor: magl »

ktoś54, gdybys juz cos wiedzial/a na ten temat to napisz prosze, bo jestem w podobnej sytuacji i tez wlasnie nie wiem kiedy i czy w ogole takie podanie sie pisze?
Awatar użytkownika
anulka1991
Posty: 252
Rejestracja: 19 lut 2011, o 11:35

Re: Farmacja i analityka medyczna

Post autor: anulka1991 »

ktoś54 Jakbyś czegoś się dowiedziała w sprawie studiowania tych dwóch kierunków na raz to proszę napisz tutaj Bo też jestem po pierwszym roku analityki i startuję na farmę P
Awatar użytkownika
eNIKaTe
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2010, o 15:51

Re: Farmacja i analityka medyczna

Post autor: eNIKaTe »