pielęgniarstwo UJ

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
izuś
Posty: 7
Rejestracja: 13 lip 2011, o 10:07

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: izuś »

i jeszcze mam do was takie pytanie -jak mam rozumiec to oswiadczenie. Ze to dotyczy studentow ktorzy studiuja drugi kierunek na UJ czy na innej uczelni?
Już jestem studentem innych, rozpoczętych przeze mnie przed rokiem 2011 studiów w Uniwersytecie Jagiellońskim i od dnia 1 października 2011 roku będę na nich równolegle kontynuować naukę.
blackqueen
Posty: 36
Rejestracja: 5 lip 2011, o 08:39

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: blackqueen »

matakrk pisze:blackqueen nie martw się, jak coś to Ci pomożemy
bede brdzo wdzieczna ale nadal nurtuje mnie pytanie, czy samej czystej chemii bedzie duzo. oby nie:D

idoko
Posty: 33
Rejestracja: 11 lip 2011, o 19:22

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: idoko »

blackqueen- w ogole nie bedzie chemii:) jest wprawdzie przedmiot biochemia i biofizyka ale ogranicza sie tylko do zrobienia prezentacji. Zadnych zadan, laboratorium nie bedzie na pielegniarstwie.

izus- mam nadzieje ze uda ci sie pociagnac dwa kierunki:) jesli chodzi o ta opcje to zaznaczasz ja tylko jesli jestes juz studentka UJ, jesli na innej uczelni to zaznaczasz NIE
izuś
Posty: 7
Rejestracja: 13 lip 2011, o 10:07

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: izuś »

chemii czystej nie bedzie,podobnie jak fizyki Hmmm idoko dziękuje * bo zastanawialam sie czy nie potrzebuja zgody dziekana mojej uczelni gdzie obecnie jestem studentka.
gossip_girl
Posty: 24
Rejestracja: 11 lip 2011, o 20:54

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: gossip_girl »

ja mam jeszcze pytanie czy wiecie moze czy moge zlozyc dokumenty na dwa kierunki? i ewentualnie zastanowic sie co bym wolala
idoko
Posty: 33
Rejestracja: 11 lip 2011, o 19:22

Re: pielęgniarstwo UJ

Post autor: idoko »