Studia związane z biologią i chemią

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Upośledzony
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2007, o 21:03

Studia związane z biologią i chemią

Post autor: Upośledzony »

Witam, jestem uczniem II klasy LO o profilu biologiczno-medycznym (rozszerzona biologia, chemia i po części fizyka) i zastanawiam się już powoli nad studiami. Problem jest jeden- zdecydowanie za słabo radzę sobie z fizyką, po prostu nie mam w tym kierunku uzdolnień, ile bym nie analizował zadań w zeszycie, to jak są na sprawdzianie trochę inne, to już mentlik, ledwo na trójach lecę i nie wiem czy nawet taki wynik utrzymam i sądzę, że najlepiej byłoby dać sobie spokój z usilnym przystępowaniem do matury z tego przedmiotu. Pytanie mam więc: jakie kierunki polecacie po zdawaniu na maturze rozszerzonej bioli, chemii, angola i podstawowego polaka? Jak narazie wiem tyle, że może to być farmacja, poza tym specjalnie nic nie słyszałem. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Savok
Posty: 2903
Rejestracja: 15 gru 2006, o 21:46

Re: Studia związane z biologią i chemią

Post autor: Savok »

biologia, biotevhnologia, analityka medyczna, studia lesne, w zasadzie masz szanse dostac sie na wszystkie kierunki biologiczne poza lekarskim.
mario425
Posty: 118
Rejestracja: 8 wrz 2006, o 22:48

Re: Studia związane z biologią i chemią

Post autor: mario425 »

Jeśli chodzi o farmację to chyba na każdej AM brana jest rozszerzona biologia oraz rozszerzona chemia. Poza tym analityka medyczna, biologia, biotechnologia, chemia, ochrona środowiska.Jesli dobrze zdasz rozszerzona biologię i chemię to masz szansę sie dostać na wiele róznych kierunków.
Eklerka
Posty: 173
Rejestracja: 6 cze 2006, o 18:25

Re: Studia związane z biologią i chemią

Post autor: Eklerka »