Stomatologia i medycyna równocześnie

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
rabarbarka
Posty: 4
Rejestracja: 23 maja 2011, o 18:24

Stomatologia i medycyna równocześnie

Post autor: rabarbarka »

Witam.
Jestem studentką pierwszego roku stomy na UJ. Chcę zacząć od nowego roku studiować medycynę równocześnie ze stomatologią. Planuję złożyć papiery na UŚ na lekarski a ze stomy przenieść do Zabrza, myslę że z tym nie bedzie problemu. Bardziej martwi mnie to że te dwa kierunki są w róznych miastach. Nie orientujecie się czy jest to jedyna przeszkoda i czy utrudnia ona na tyle studiowanie że nie można pogodzić ze sobą med i stomy? W krakowie nie ma z tym żadnego problemu, na lekarskim mają materiał bardziej rozbudowany ale nie wiem jak to wygląda na UŚ. Proszę o odpowiedź.
ногомас

Re: Stomatologia i medycyna równocześnie

Post autor: ногомас »

rozumiem, że wiesz, ze bedziesz musiała płacić za drugi kierunek? No i nie wiem jak wyobrażasz sobie studiowanie dwóch kierunków w różnych miastach, jak zamierzasz się wyrobić na ćwiczenia?
swinkadosia
Posty: 58
Rejestracja: 31 sie 2011, o 07:44

Re: Stomatologia i medycyna równocześnie

Post autor: swinkadosia »

Po co? Nie lepiej wybrać albo stomatologię albo lekarski?
york
Posty: 1902
Rejestracja: 27 gru 2007, o 22:05

Re: Stomatologia i medycyna równocześnie

Post autor: york »

jeszcze medycyna w katowicach, nie lepiej zostać ci na cmuj, tutaj studia są tańsze 20tys za rok, a nie 35tys

ps. z której jesteś grupy, może z mojej?
Awatar użytkownika
henryka
Posty: 177
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:18

Re: Stomatologia i medycyna równocześnie

Post autor: henryka »