kierunki zamawiane

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: kierunki zamawiane

Post autor: Korczaszko »

Wydaje mi się, że o to stypendium nie trzeba się starać, sami Ci dadzą a jak się już dostaniesz i będziesz w szczycie listy to spytaj kiedy donieść nr konta
joko
Posty: 505
Rejestracja: 1 mar 2010, o 17:12

Re: kierunki zamawiane

Post autor: joko »

mam pytanie, czy mam mozliwosc dostania stypendium jesli teraz jestem studentem biologii, rzuce ja i zaczne chemie? nie mozna dostac tego stypendium jesli juz sie studiowalo kierunek zamawiany, czy jesli w ogole bylo sie studentem? bo padly dwie informacje.
vann
Posty: 1
Rejestracja: 7 sty 2011, o 08:54

Re: kierunki zamawiane

Post autor: vann »

a ja powiem Wam troszke faktowskonczylam jeden z tych tzw kierunkow zamawianych, ja i moi koledzy z roku jestesmy bez pracy podobnie jak studenci informatycy okolo 100 siedzi na bezrobotnym od jakichs 2 lat wiec widze super perspektywa.i mowcie co chcecie.ale pracy nie ma w tych zawodach .nic tylko z tego kraju wyjezdzac.zawsze rzadzacy robili wode z mozgu.ludziom i nadal szerza nieprawdziwe propagandya sytuacja jest inna! jak widze ta reklame studiuj kierunki itd.to slabo mibo niestety jedno wielkie klmastwoa te ich zalosne przewidywania to kolejna kasa w bloto.dobrze ze rynek niemiecki otwieraja od maja to jedyne pocieszenie dla mnie.
student2011bdg
Posty: 1
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 14:57

Re: kierunki zamawiane

Post autor: student2011bdg »

jeśli o przyznaniu stypendium decyduje wynik z matury to co się dzieje jeśli mam jeden z najlepszych wyników ale na kierunek zostałem przyjety dopiero w ostatnim naborze, bo zdawałem poprawkę z 1 przedmiotu? wszystko na około 90% łącznie z poprawionym przedmiotem. nadal jestem wliczany do listy z pierwszego naboru czy już jestem poza?
jarauto
Posty: 525