Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
seqtek95
Posty: 69
Rejestracja: 8 kwie 2012, o 17:54

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Post autor: seqtek95 »

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć coś o tej uczelni, czy jest ona dobra, może ktoś z was tam studiuje? Zamierzam się wybrać na wydział lekarski albo na farmację. Ale wcześniej chciałabym się dowiedzieć o tej uczelni trochę, najlepiej od studentów, którzy się na tym znają. Proszę o jakieś informacje.
Awatar użytkownika
zazu24
Posty: 612
Rejestracja: 6 maja 2011, o 16:45

Re: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Post autor: zazu24 »

Wszystko zależy od wydziału. Chociaż podejrzewam, że na każdym wydziale jest podobnie
Studiuję farmację i z autopsji mogę Ci powiedzieć, że panuje tutaj totalny rozgardiasz d zdarza się, że o kolokwiach dowiadujemy się w ostatniej chwili d ale są to moje drugie studia i na poprzedniej uczelni (UP w Lublinie) było podobnie, więc podejrzewam, że ŚUM do wyjątków nie należy.
Jeśli chodzi o wydział lekarski w Zabrzu to moi znajomi sobie chwalą
Chętnie odpowiem na Twoje pytania, jeśli masz jakieś konkretne.
seqtek95
Posty: 69
Rejestracja: 8 kwie 2012, o 17:54

Re: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Post autor: seqtek95 »

zazu24, dzięki , a mógłbyś powiedzieć mi, no ogólnie od czego zaczynacie, na czym ten 1 rok się skupia, no i najważniejsze czy 1 rok jest trudny? Podejrzewam, że nauki na medycynie jest znacznie więcej niż na innych kierunkach
Awatar użytkownika
zazu24
Posty: 612
Rejestracja: 6 maja 2011, o 16:45

Re: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Post autor: zazu24 »

Pierwszy rok farmacji jest dosyć trudny. Pierwszy semestr jeszcze jakoś dało się ogarnąć, za to na drugim jest niezły zapieprz, mam w niektóre dni zajęcia do 21 wieczorem, a następnego dnia kolosa na 8 rano itp.