o inżynierii środowiska - jak z niej skorzystać :]

Wybór uczelni o kierunku ekologia i ochrona środowiska. Zasady punktacji i rekrutacji na uczelniach. Wykaz materiałów i ciekawostek ekologicznych.
angus88
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2012, o 13:55

o inżynierii środowiska - jak z niej skorzystać :]

Post autor: angus88 »

Witam!
Postanowiłam zapytać na forum gdyż od dłuższego czasu raz mam motywacje do nauki a raz ją tracę.
Zaczynając od początku, jestem studentką inżynierii środowiska (3 rok specjalność zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków). Od zawsze moje myśli krążyły wokół tematu pracy w terenie, na świeżym powietrzu (nie za biurkiem, nie w lab), w miarę upływu czasu i suchych zajęć na uczelni (ponieważ niestety nie mamy zajęć terenowych tylko wykładziska i dość skąpe laborki, prowadzący tłumaczą że za dużo formalności wiąże się np. z wyjazdem na składowisko odpadów. itd. - na razie mniejsza z tym) i tak o to od kolokwium do kolokwium wkuwam co trzeba ale w ogóle nie czuję już bluesa
Zmierzam do tego że wraz z nastaniem wiosny przypomniało mi się o co mi zawsze chodziło i postanowiłam przynajmniej spróbować dotrzeć do celu jakim jest praca na świeżym powietrzu, praca w terenie". Żeby studia mnie nie zniechęcały swoją formą planuję za sprawą internetu chociaż oglądać zdjęcia i materiały o tym o czym się uczę (np. SUW, ujęcia wody), chciała bym uzupełniać też wiedzę na własną rękę, czy możecie polecić jakieś portale na których były by takie informacje o środowisku ale nie podawane w formie naukowych tekstów ale czegoś bardziej życiowego (tym sformułowaniem nie chcę obrażać naukowców ale ja po prostu chcę poznać zagadnienia od strony ogólnej a potem zaglądać wgłąb).