Czy można przenieść się na farmę z Umed Łódź na CM UJ ?

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
mangowniczka
Posty: 15
Rejestracja: 13 maja 2011, o 10:23

Czy można przenieść się na farmę z Umed Łódź na CM UJ ?

Post autor: mangowniczka »

Witam
Pytanie jak w temacie. Właśnie studiuję farmację ( I rok) na Umedzie jestem na studiach wieczorowych ( na zajęcia uczęszczają wszyscy nie ma podziału na grupy z dziennych i płatnych, więc wymagania są takie same). Chciałabym się przenieść na CM UJ dobrze było by na dzienne ale jak to nie wypali to nie pogardzę też zaocznymi. W zeszłym roku po prostu przegapiłam rekrutację na zaoczne i dlatego jestem teraz w Łodzi. Poprawiam w tym roku maturę i chcę wiedzieć czy są jakieś szanse, że będę mogła przenieść się do Krakowa. Mieszkam w Krakowie na Prokocimiu do wydziału mam zaledwie 30 min spacerkiem, a do Łodzi muszę dojeżdżać i dodatkowo płacić za akademik i utrzymanie. Programy na Umedzie i farmacji w Krakowie się pokrywają (60 ptk ECTS - wszystko już policzyłam i sprawdziłąm ). Nie wiem co ze średnią, czy potrzeba wysokiej średniej bo z tym u mnie nie będzie łatwo. Matematykę zaliczyłam w 3 terminie co prawda na 4 ale 3 termin mnie przeraża, pozostałe przedmioty jak na razie są w 1 terminie zaliczone. Proszę o pomoc. Byłabym wdzięczna jak ktoś udzieli mi informacji. Naprawdę jestem już zdesperowana. Nie chcę już prosić rodziców o pieniądze na studia, bo aż mi głupio.
Dziękuję z góry za odpowiedzi i wyrozumiałość
Zofia
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2011, o 12:24

Re: Czy można przenieść się na farmę z Umed Łódź na CM UJ ?

Post autor: Zofia »

O ile mi wiadomo nie ma problemów z przenoszeniem się, jeśli wszystko zaliczysz, radziłabym zadzwonić do nich i wypytać
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online