Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
martozaur
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2012, o 09:41

Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Post autor: martozaur »

Sama studiuję psychologię i mam pewien niedosyt Chciałabym, żeby była jakaś inicjatywa dla ludzi, którzy się interesują medycyną a sami jej nie studiują. Może znacie coś takiego?
AnnaWP
Posty: 3453
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 12:58

Re: Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Post autor: AnnaWP »

lol - niestety, nie za wiele jest takich osób.

Warto brać udział np. w tygodniu mózgu, w tym roku już był. Są też imprezy typu dzień biologa, nie wiem czy podobnie robią studia medyczne.
martozaur
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2012, o 09:41

Re: Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Post autor: martozaur »

z zakresu psychologii jest wiele ciekawych inicjatyw a o medycynie mało słyszałam.
Awatar użytkownika
Stalowy
Posty: 2447
Rejestracja: 27 lut 2010, o 23:35

Re: Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Post autor: Stalowy »

martozaur, być może jest to spowodowane tym, że niewiele to da". Medycyną nie trzeba nikogo zachęcać - żadna uczelnia nie ma problemu z niedomiarem chętnych na ten kierunek, w związku z czym reklamowanie nie ma sensu.

Poza tym. Przełożenie takich kół na rzeczywistość nic wielkiego nie daje. Bo nie da się po prostu nauczyć odczytywać co znaczą liczby w morfologii czy znaczki w EKG bez wiedzy CO z tym zrobić i CO to może oznaczać - a do tego niezbędna jest cholernie rozległa wiedza.

Możesz sprecyzować o jaki system kół Ci chodzi dokładnie.?
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Brak kół zainteresowań medycyną dla ludzi spoza cmuj

Post autor: Medycyna Lwów »